abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73162705
Mijsje, het is al bijna donderdag!

Hopelijk is het ook snel zaterdag, ik begin toch langzamerhand weer de kriebels te krijgen.
pi_73167261
het gaat wel met me. niet te enthousiast, maar ook niet heel erg in de put... gewoon verdrietig over m'n moeder, heel nerveus voor donderdag, en benieuwd wat we gaan doen en wanneer we dat dan gaan doen... ergens heb ik het idee dat we sowieso nog een keer wat onderzoeken opnieuw moeten doen zoals het spermaonderzoek, maar ik ben ook benieuwd of ik aan hormonen moet, en welke dan, en hoeveel, en hoe die dan toegediend moeten worden... maar goed, ik heb het deze week druk, dus als het goed is, heb ik niet al te veel tijd om er veel aan te denken... maandag en dinsdag heb ik een tweedaagse van m'n werk, en dan blijf ik in een hotel slapen in Bergen aan Zee... (heel vervelend...) en dan is het nog maar anderhalve dag...
pi_73172762
Ik ben al een week bezig met temperaturen, maar het lijkt helemaal nergens op. Ik vraag me echt af of dit wel zin heeft... Ik weet dat ik mn bed niet uit mag voordat ik mn temperatuur heb, maar ik ben ondertussen wel de hele nacht in de weer met een dreumes die tussenin slaapt...

Maar goed, ik zie wel of ik wat zie...
Daar gaan we weer
pi_73173577
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef mijsje het volgende:
het gaat wel met me. niet te enthousiast, maar ook niet heel erg in de put... gewoon verdrietig over m'n moeder, heel nerveus voor donderdag, en benieuwd wat we gaan doen en wanneer we dat dan gaan doen... ergens heb ik het idee dat we sowieso nog een keer wat onderzoeken opnieuw moeten doen zoals het spermaonderzoek, maar ik ben ook benieuwd of ik aan hormonen moet, en welke dan, en hoeveel, en hoe die dan toegediend moeten worden... maar goed, ik heb het deze week druk, dus als het goed is, heb ik niet al te veel tijd om er veel aan te denken... maandag en dinsdag heb ik een tweedaagse van m'n werk, en dan blijf ik in een hotel slapen in Bergen aan Zee... (heel vervelend...) en dan is het nog maar anderhalve dag...
Het is ook allemaal vreselijk spannend. En het verdriet om je moeder er ook nog bij. Je hebt het dubbel zwaar. Ik hoop dat donderdag je duidelijkheid en (voor het zwanger worden deel in ieder geval) rust gaat geven
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef bikinistringding het volgende:
Ik ben al een week bezig met temperaturen, maar het lijkt helemaal nergens op. Ik vraag me echt af of dit wel zin heeft... Ik weet dat ik mn bed niet uit mag voordat ik mn temperatuur heb, maar ik ben ondertussen wel de hele nacht in de weer met een dreumes die tussenin slaapt...

Hoe lang moet je nog?

Ik ben net bij de fertiliteitsassistente geweest
Ze heeft al m'n vragen kunnen beantwoorden en ik voel me meteen een stuk rustiger.
En een van de voordelen van in de MMM zitten zijn de echos. Er valt nog weinig over te zeggen, maar dit is in ieder geval het bewijs dat ik echt zwanger ben. Volgende week maandag weer controle

pi_73174169
CP, nogmaals gefeli met je zwangerschap! Zo'n echo maakt het toch weer een stuk echter hè! Geniet ervan!
pi_73174311
CP, mooie echo het is echt, echt waar!
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef bikinistringding het volgende:

Ik zou dit wel even bespreken, hoor. Temperaturen heeft alleen maar zin onder de juiste omstandigheden. Een daarvan is dat je minstens 4 uur in bed hebt gelegen (bij voorkeur slapend) voor je iedere dag op hetzelfde tijdstip meet. Als dat niet mogelijk is, wat ik me goed kan voorstellen, zullen de uitkomsten niet echt goed zijn en kun je er weinig mee, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73186414
Mooi hoor CP, bewijs is vast heel fijn!

Ik zou ook even melden dat je zo onregelmatig slaapt, wat Miss-Sly zegt: dan heeft het weinig nut...
  maandag 28 september 2009 @ 21:20:56 #183
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73193449
CP wat mooi!!
Bikinistringding, wat de dames voor me al zeggen, bespreek het even!

Ik heb van de week de gyn maar even gebeld, ik bleef maar vloeien. Ze wilden me toch even zien en ik kon meteen de volgende ochtend al langskomen. Alles is nagekeken en ziet er keurig uit. Ze verwacht dat het vloeien nu echt binnenkort over is. Mijn eierstokken zijn weer helemaal rustig en klein, baarmoeder zag er mooi uit.
Daarna nog even een gesprekje gehad (zo fijn hoeveel tijd ze voor je nemen elke keer weer!) en ze raadde met klem aan om niet te lang te wachten met de volgende poging ivm de endometriose. Ik heb uitgelegd dat we nu aan het verbouwen/verhuizen zijn en dat we daar even op willen wachten. Naar aanleiding van de echo hebben we bekeken wanneer ik ongeveer weer een 'gewone' menstruatie mag verwachten en dat zal zo rond half oktober zijn. Ongeveer 2-3 weken daarna heb ik een eisprong en dus terugplaatsing en dat komt heel mooi uit, half oktober willen we nl 'over'. Dus wél even rust en niet te veel menstruaties ertussen
Het komt goed!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_73194573
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef Saffier het volgende:
CP wat mooi!!
Bikinistringding, wat de dames voor me al zeggen, bespreek het even!

Ik heb van de week de gyn maar even gebeld, ik bleef maar vloeien. Ze wilden me toch even zien en ik kon meteen de volgende ochtend al langskomen. Alles is nagekeken en ziet er keurig uit. Ze verwacht dat het vloeien nu echt binnenkort over is. Mijn eierstokken zijn weer helemaal rustig en klein, baarmoeder zag er mooi uit.
Daarna nog even een gesprekje gehad (zo fijn hoeveel tijd ze voor je nemen elke keer weer!) en ze raadde met klem aan om niet te lang te wachten met de volgende poging ivm de endometriose. Ik heb uitgelegd dat we nu aan het verbouwen/verhuizen zijn en dat we daar even op willen wachten. Naar aanleiding van de echo hebben we bekeken wanneer ik ongeveer weer een 'gewone' menstruatie mag verwachten en dat zal zo rond half oktober zijn. Ongeveer 2-3 weken daarna heb ik een eisprong en dus terugplaatsing en dat komt heel mooi uit, half oktober willen we nl 'over'. Dus wél even rust en niet te veel menstruaties ertussen
Het komt goed!
Da's nog eens goede timing
Ik heb je klustopic gezien. Jemig wat een berg werk verzetten jullie zeg
pi_73195089
Mijsje... het verdriet om je moeder lijkt me heel zwaar te zijn... en dan ook nog de spanningen voor de afspraak van donderdag... Gelukkig heb je genoeg afleiding, zodat je niet zoveel tijd hebt om te gaan piekeren.. Ik wens je in ieder geval heel veel succes donderdag!

CP: wat een mooie echo! Bijzonder, he, dat het nu echt echt is! Geniet ervan!

Saffier... hopelijk lukt het allemaal op tijd om het klussen achter de rug te hebben, zodat jullie dan daarna gelijk weer door kunnen...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73205237
Zo ik ben weer terug van het lange weekend op de motor.... ik wil terug
Mijn menstruatie inmiddels gekregen, dus morgenmiddag naar het ziekenhuis om een echo te laten maken om te kijken hoe de boel ervoor staat. Gelijk bloed en alles laten prikken.. Volgende menstruatie beginnen met prikken eindelijk weer een beetje aktie!
pi_73206020
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Orea het volgende:
Zo ik ben weer terug van het lange weekend op de motor.... ik wil terug
Mijn menstruatie inmiddels gekregen, dus morgenmiddag naar het ziekenhuis om een echo te laten maken om te kijken hoe de boel ervoor staat. Gelijk bloed en alles laten prikken.. Volgende menstruatie beginnen met prikken eindelijk weer een beetje aktie!
Spannend Orea. Wanneer begint de volgende menstruatie?

Owh, en waar ben je geweest?
pi_73208134
Ben naar de Eifel (Duitsland) geweest.. Was er in Juni met de man geweest en je kunt daar zó fijn rijden! Dus nu zijn we met 3 vrienden donderdagochtend die kant op gegaan en zondagavond weer thuisgekomen... Heerlijk weer gehad, heel, heel veel gelachen, weinig geslapen heerlijk gereden echt, ik zou daar willen blijven! Die wegen daar zijn perfect om motor te rijden!

Ik heb meestal een cyclus tussen de 28 en 32 dagen, dus verwacht mijn volgende menstruatie vanaf 25 oktober... Dus voor die tijd even alle onderzoeken door!
pi_73208960
Ik ben even helemaal uit dit topic, meiden, maar ik lees dat jij weer van start kunt gaan, Orea. Dat moet fijn voelen, dat er weer wat gebeurt!

Mijsje donderdag naar het ziekenhuis, toch?

Saffier, goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt en fijn dat alles in orde. Jullie timing is super zo te lezen, lekker!

Wat een prachtige echo, CP! Het is echt, echt, echt zo: je bent zwanger!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik zit ongeveer halverwege mijn cyclus. Van de week ga ik de medicatie alvast in huis halen en dan is het wachten op de menstruatie. In deze periode probeer ik er niet zoveel mee bezig te zijn en vooral op te laden voor de volgende ronde. Ik merk nu alleen dat ik echt heel erg moe ben. Herkennen jullie dat? Zou dat nog door de hormonen kunnen komen? Of is dat nu allemaal mijn lijf uit? Of zou het gewoon de weerslag van alle emoties zijn? Hoe dan ook, het is best irritant. Ik voel me af en toe net een bejaarde.
pi_73209694
Een mooi vooruitzicht voor jullie allebei. En spannend ook nog eens. Uiteraard hoop ik dat jullie snel achter elkaar mogen vetrekken hier

Vermoeidheid kan wel komen door ontlading van alle spanning ja. Of misschien is het gewoon het weer. Ik word zelf altijd een beetje depri en moe als ik zie dat de winter eraan komt

En Eifel klinkt goed. Zeker veel bochtenwerk daar?
pi_73211582
Moeheid herken ik zeker wel ja! Kan zeker nog wel van de hormonen komen...

Eifel is qua bochtenwerk! GODDELIJK!! ;-)

Grrrr nou overdag op mijn werk kom ik geregeld niet op de site (foutmeldingen, herkent iemand dat of hebben ze hier gewoon de poorten dan weer wel en dan weer niet open staan? ), dus kan ook niet echt lekker aktief meeposten.. Zal vanaaf nog even komen kijken...
pi_73212223
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:11 schreef Orea het volgende:
Moeheid herken ik zeker wel ja! Kan zeker nog wel van de hormonen komen...

Eifel is qua bochtenwerk! GODDELIJK!! ;-)

Grrrr nou overdag op mijn werk kom ik geregeld niet op de site (foutmeldingen, herkent iemand dat of hebben ze hier gewoon de poorten dan weer wel en dan weer niet open staan? ), dus kan ook niet echt lekker aktief meeposten.. Zal vanaaf nog even komen kijken...
Op je werk moet je dan ook werken
Maar ik heb nergens last van hier
pi_73216288
Orea, welkom thuis. Zo te horen was het heerlijk.

Weer een kilo eraf hier... nu sinds augustus ruim 5 kilo lichter. BMI is bijna onder de 30.
pi_73218125
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Orea, welkom thuis. Zo te horen was het heerlijk.

Weer een kilo eraf hier... nu sinds augustus ruim 5 kilo lichter. BMI is bijna onder de 30.
Wow pze, je gaat echt hard Wat goed
pi_73218532
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Op je werk moet je dan ook werken
Maar er was helemaal niks te doen

PZE mijn god, kun je mij vertellen hoe je dat doet? Wat knap zeg! Ik ben gestopt met roken (en dit keer wil ik het echt echt echt langer volhouden dan 6 maanden, daar zit mijn breekpunt gewoon voor altijd.. begin is bij mij altijd makkelijk maar na een poosje....) maar ik ben er wel bang voor dat er weer kilo's aankomen... Ben dus net maar weer een rondje gaan hardlopen en probeer echt supergezond te eten....
pi_73219589
Thanks meiden.
Orea, ik eet minder koolhydraten, snoep niet en beweeg meer (fietsen 25 km/u). Ik hou een beetje bij wat ik aan koolhydraten en kcal binnen krijg via www.valtaf.nl, dat vind ik handig werken. En... ik heb een geweldig doel natuurlijk. Zaterdag NOD, ik verwacht niet dat het nu al effect heeft.
pi_73221118
Goed zeg, PZE!
pi_73232031
PZE, echt knap hoor! Nu inderdaad nog hopen dat het snel het gewenste effect heeft.

Orea, ook knap dat je gestopt ben met roken. Gewoon volhouden nu hoor!
pi_73236610
PZE:
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73244302
Stop maar hoor!

Ik zit er nu echt een beetje mee wat ik zal doen. Ik verwacht morgen of overmorgen mijn nieuwe cyclus en eigenlijk wil ik even stoppen met de clomid. Moet ik daar de gyn voor bellen of gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen? Eigenlijk bellen natuurlijk, maarja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')