Mja. Weet je wat het is? Als Anna een vervelende periode heeft (of bijv. een periode waarin ze niet wil eten) dan lijkt dat ook echt maaaaaaanden te duren (terwijl je soms pas 2 weken aan het rotzooien bent) en dat ze slechtstetende of slechtstluisterende peuter ooit is enzo. Probeer ook de goede dingen te zien en te benadrukken bij d'r. En als je echt het idee hebt dat het al een half jaar hommeles is dat moet je er wat aan gaan doen denk ik. Daar is vast hulp voor te vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Volgens mij heeft Kim het wel extreem. Meer strontvervelend dan normaal zeg maar.
nee hoor, Amber is ook zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vroeg me af of Kim nou de enige(op fok) bijna 4 jarige is die vreselijk vervelend en stout kan zijn? Op psz gooien en schreeuwen/gillen. Thuis ook. Supermarktscenes etc.
Dat is ook zo, maar het ene kind heeft het natuurlijk wel erger dan het andere. Mijn dochter was op die leeftijd best wel eens vervelend. Maar gooien met dingen is er so wie so niet bij. En op de psz of het kdv is ze ook nooit zo boos geweest. Supermarkt scenes hebben we ook nooit aan de hand gehad. Positief gedrag bekrachtigen is wel een belangrijk punt ja. En vraag anders eens aan de juffen van de psz wat zij ervan vinden Ingrid? Zij maken meer 3-jarigen mee dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Weet je wat het is? Als Anna een vervelende periode heeft (of bijv. een periode waarin ze niet wil eten) dan lijkt dat ook echt maaaaaaanden te duren (terwijl je soms pas 2 weken aan het rotzooien bent) en dat ze slechtstetende of slechtstluisterende peuter ooit is enzo. Probeer ook de goede dingen te zien en te benadrukken bij d'r. En als je echt het idee hebt dat het al een half jaar hommeles is dat moet je er wat aan gaan doen denk ik. Daar is vast hulp voor te vinden.
Nou, als je ouders aangeven dat zij het niet normaal vinden, kunnen ze misschien ook 'B' zeggen en oppassen zodat jij naar het gesprek kan en zo snel mogelijk een oplossing kunt vinden voor Kim d'r gedrag. Succes in elk geval met het gesprek en uiteraard met het vinden van oppas.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou ja, wordt ik net teruggebeld door Icare. As maandag om 10.00 afspraak met pedagoog. Eerst zonder Kim, dus hopelijk kan ik nog oppas vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |