Ja tijd gaat snel als je bezig bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... is het alweer half twaalf geweest...
wat een gedoe zeg even naar Panama volgende wk...
wat isser dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... is het alweer half twaalf geweest...
wat een gedoe zeg even naar Panama volgende wk...
Ok, zal even mn hart luchten:quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ok, zal even mn hart luchten:
-Mn paspoort was nog maar 1,5 maand geldig en moet minimaal nog 3 maanden geldig zijn om even naar Panama te mogen (lees: veel gebel met allerlei, even op en neer naar gemeentehuis)
-Moet nog snel even inentingen halen (vanmiddag wordt ik lek geprikt)
-Hier met ICT regelen dat ik minimaal een laptop mee moet nemen om er te kunnen werken. (en het liefst ook nog een citrix key om op het internet te kunnen) Maar onze ICT afdeling is niet erg goed in meewerken en hebben zelfs geen USB sticks op voorraad
dat was het denk ik wel...
Lekker danquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
-Mn paspoort was nog maar 1,5 maand geldig en moet minimaal nog 3 maanden geldig zijn om even naar Panama te mogen (lees: veel gebel met allerlei, even op en neer naar gemeentehuis)
-Hier met ICT regelen dat ik minimaal een laptop mee moet nemen om er te kunnen werken. (en het liefst ook nog een citrix key om op het internet te kunnen) Maar onze ICT afdeling is niet erg goed in meewerken en hebben zelfs geen USB sticks op voorraad
Ja, de inentingen bijvoorbeeld: ik moet voor gele koorts ingeent worden en die inenting werkt na 10 dagen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker zo kort dag iets regelen..
Pheno, doe je tampon even goedquote:
Handigquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, de inentingen bijvoorbeeld: ik moet voor gele koorts ingeent worden en die inenting werkt na 10 dagen...
Stuur hem naar de gaskamer!quote:
Waar komt het idee dan ook vandaan om INEENS naar Panama te gaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ineens is een lang verhaal. Het komt er hier op neer: De kans is groot dat we daar een groot stuk werk scoren en nu krijgen we ineens de kans om heel veel (essentiele) informatie te verzamelen op de locatie en die informatie is daar niet lang meer beschikbaar...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt het idee dan ook vandaan om INEENS naar Panama te gaan?![]()
En dat IT geen USB-sticks op voorraad heeft, heeft een hele goede reden. Dezelfde reden als waarom collega's onder elkaar niet via Hotmail mailen bijvoorbeeld. Dezelfde reden als waarom firewalls, spamfilters, virusscanners etc bestaan. Bescherming van belangrijke bedrijfsgegevens namelijk
Dat doet mijn vrouw zelf maarquote:
quote:Het ontwerp van deze usb-stick is geīnspireerd op de aloude en overbekende BIC-pen. De USM-L Micro usb-stick moet dan ook 'aangeklikt' worden aan het eind van de stick.
Truecrypt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat IT geen USB-sticks op voorraad heeft, heeft een hele goede reden. Dezelfde reden als waarom collega's onder elkaar niet via Hotmail mailen bijvoorbeeld. Dezelfde reden als waarom firewalls, spamfilters, virusscanners etc bestaan. Bescherming van belangrijke bedrijfsgegevens namelijk
Morgen breng ik je koffie welquote:
Maar eens zien of je het gebruik daarvan technisch kan afdwingen. Meeste users vinden sleur en pleur veel makkelijker. Bij mijn vorige klus had ik zelfs gebruiikers die via eoa online service backups van hun desktop liep te makenquote:
dat is lief van jequote:
er staan gewoon woorden bij de binnenkomst-smileyquote:
ik ben wel.o.k aan het ondermijnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
er staan gewoon woorden bij de binnenkomst-smiley
gf, ik ben trots op je!
ik ben nog wel trots op jequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben wel.o.k aan het ondermijnen![]()
middag nijns
nee manquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, we gaan gewoon NU al wandelen
je weet waar het staat...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is lief van je![]()
maar daar heb ik nou geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |