wattan?quote:
Hier, daar wordt hij wel wakker van.quote:
Als je op mn fouten doelt: jaquote:
Hier ook welquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, daar wordt hij wel wakker van.
Toch wel leuk he, die cliniclownsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
Ik hou niet van die youtube-link-dumpjes
ik moest net wel lachen hier zeg
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch wel leuk he, die cliniclowns
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inkom op, hoe moeilijk is het?
Hoezo niet?? Eind van het seizoen? Of houden ze er helemaal mee op?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Fles!Wat ik nog wilde zeggen... Museumtramlijn rijdt niet heel lang meer, dus als je nog wil...
FO?quote:
"kom je op muh feesjuh?"quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inkom op, hoe moeilijk is het?
Fisting Orgasm, laat dat maar aan je toyboy overquote:
quote:
dat dus.quote:
mwaquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, daar wordt hij wel wakker van.
die al wat meer ja.quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar toch moeilijker dan jij denkt
neem je zwemspullen mee, maar we zeggen niet wat we gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fisting Orgasm, laat dat maar aan je toyboy over
bij mij is het blondheidquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus.
nooit geweten dat dyslexie een soa was![]()
ja watte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |