Vallen we onder de centrale topics nu..quote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
done.
dat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Vallen we onder de centrale topics nu..
Er is al het een en ander aangepast zie ik?quote:Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef RitseB het volgende:
Kan een lief modje dit even veranderen Naar [GAM SC] Waar CraniuM faalt.
[GAM SC #191] Waar CraniuM faalt en de rest zeurt!
en meteen even in Algemeen/Multi sub zetten ?
Ik zie zelf meer in een apart toernooi topic, dan dat je topics over het spel over verschillende platforms gaat verdelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef -J-D- het volgende:
Ik weet niet wat de gewoonte is in GAM, maar kan er misschien een apart PC-topic komen voor FIFA 2010?
Het huidge topic ( FIFA 10 #3 Tijd voor een FOK toernooi ) kan dan misschien een topic voor een console worden voor dat spel?
Bij een top 100 van beste games weet je iig dat de genen die een lijstje maken de games daadwerkelijk gespeeld hebben, terwijl je bij een top 100 slechtste toch al snel een heleboel fanboy votes zou krijgen op games die als men ze uberhaupt al gespeeld hebben vaak onterecht op gegeven worden om een beetje te bashen/trollen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Aneurism het volgende:
1 feedback:
De top 100 hebben we gehad, maar misschien een idee van de 100 slechtste games? Kheb mijn lijstje al klaar liggen
In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:11 schreef Row-1 het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om over warez te PRATEN? Dus geen links, namen, helemaal niks.
Ok, kan het begrijpen, maar zie het toch vaak gebeuren, maar goed. En als ik meld dat iemand door rood gefietst heeft, en dat je daar heel makkelijk door rood kunt fietsen? Wat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In een topic van een game komen melden dat de game illegaal verkrijgbaar is, of patsen hoe je hem hebt verkregen mag al tijden niet hoor.
Thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |