Als ik daarop in mag haken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Wessiej het volgende:
PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.
Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef -J-D- het volgende:
Als ik daarop in mag haken.
Een tijdje terug vroeg ik of er een apart FIFA 2010 PC topic mocht komen.
De reden daarvoor was tweeledig:
1) Op die manier kan je met elkaar afspreken om online te spelen, zonder steeds tot de conclusie te komen dat dat niet kan omdat ze het op een ander systeem spelen.
2) het gebash richting PC-gamers wordt een stukje minder aangezien die een eigen hoekje hebben.
Helaas was het antwoord toen nee
Google eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Saves op je HDD back-uppen (360)
Fijn dat ie gesloten is hoor, maar in het xbox 360 heb ik het al 2x gevraagd en niemand reageert, dus dacht ik; open ik wel een apart topic...
Ik geef het een kans en ik verzin er wel wat op zodat het een mooie compromis wordt. Bedankt voor je snelle feedback steeds!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Vind ik niet.
[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat haakjes niet altijd hoeven.
Hmmmz, die kan en kon ik niet vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Reden was dat er al een apart topic was om online games af te spreken.
Het zou denk ik handig zijn als je op 1 of andere manier zou kunnen zien in welk subforum een topic geplaatst is in de index. Hoef je niet met tags te werken en het is in 1 oogopslag duidelijk voor welke platform(en) dat topic bedoeld is. Zoiets als de icoontjes bij fokgames.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. PC en console versie van één game wil ik nog wel splitsen. Vooral omdat PC-bezitters altijd erg specifieke vragen hebben over drivers, videokaarten, servers, etc. Maar om nou per console een eigen topic te gaan maken is onzin. Fanboys moeten eens uit de zandbak komen en gewoon op een normale manier met elkaar spreken over de game in kwestie. En om nu (PS3) voor een bekende exclusieve als God of War te zetten is onzin. Iedereen weet toch wel dat dat een Playstation exclusive is. En anders staat het wel in de OP.
Ja graag!quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
Geen idee of daar veel animo voor zal zijn maar try it out zou ik zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Vraagje. Denken jullie dat een Super Nintendo topic zou lopen? Ik speel zelf nog regelmatig spelletjes op de SNES en vind het altijd wel leuk om eens nieuwe spellen uit te proberen of om er over te praten.
Je mag dan wel een avatar hebben van de beste singer-songwriter ooit, maar toch ben ik het niet met je eens. Hoe moet ik er anders achter komen wat voor spy-shooters er nog meer zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef RitseB het volgende:
En hij is gesloten om opsom opsom topic stom en niet gewenst zijn, duidelijk toch?
Ik probeer juist spy-shooters te zoeken en om daarover te praten maar oke. Ik ga wel naar dat ik zoek een spel topic.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat RitseB zegt. Door je karige OP verzand zo'n topic altijd snel in een opsom topic en dat willen we niet. Maar als je een topic wil openen (wat er nog niet is) over een spy-shooter is dat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |