Misschien zijn het er acht.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef MREn het volgende:
In 6 van de 12 Nederlandse provincies in de hoofdstad niet de grootste stad. Noem deze provincies, hun hoofdsteden en de grootste steden.
Er komen dus 18 antwoorden, tussenpunt voor elke goede die als eerste wordt genoemd, het 'echte' punt gaat naar degene die het meeste 'tussenpunten' heeft gehaald.
Laat ik na mijn unban eens niet te gemakkelijk beginnen om mijn terugkomst te vieren.
Edit: excuus het zijn er 6![]()
![]()
tijd voor weer een ban ..quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef MREn het volgende:
excuus, ik was te snel, het zijn er 7 en geen 5![]()
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
12*11*10*9*8/5*4*3*2 mogelijkheden = 1980
Gelukkig scoort er iemand een goed antwoord zodat mijn enorme misser niet in het water valt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
Noord Brabant - Den Bosch - Eindhoven
Noord-Holland - Haarlem - Amsterdam
Zuid-Holland - Den Haag - Rotterdam
Flevoland - Lelystad - Almere
Gelderland - Arnhem - Nijmegen
Ook Middelburg is groter dan Vlissingenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zijn het er acht.
Utrecht - Utrecht
Friesland - Leeuwarden
Limburg - Maastricht
Groningen - Groningen
Provincies waar de hoofdstad de grootste is.
Ja, prima binnenkomer zo... ik zal het schaamtehoekje maar weer snel opzoekenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
Verwarring alomMaar ik schijn het goed te hebben
Moet ik eerst weer zorgen dat een zure Fok-columnist zijn baan in het echte leven verliest denk ik...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle programma's van Talpa floptenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef ScottTracy het volgende:Jullie bedoelen NSE met Beau van Erven Dorens. Ook een flop, maar kwam iets later op de avond. Het programma dat ik zoek is qua opzet vergelijkbaar met de Tafel van 5
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Thuis ()
Talpa had best leuke programma's, maar Thuis was niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofyles2 +1
Punten #1733
1 Tombolafan
3 Ofyles2
1 thomaster
1 banaantjeEE
2 starla
4 De_Hertog
2 mr_anonimous
6 qonmann
1 Aap_2
3 ScottTracy
1 Burnett
1 Nico_S.
1 MREnDon't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig scoort er iemand een goed antwoord zodat mijn enorme misser niet in het water valt.
Er zaten wel aardige programma's tussen, maar Talpa onderscheidde zich niet veel van de andere commerciëlen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alle programma's van Talpa flopten
Ceausescuquote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
Caesescu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |