Punten #1733quote:
Close... denk Engels en verkleind.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
Poek?
Pooky, maar ik reken het goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef Nico_S. het volgende:
Poekie, dan?
Nee, niet hoofddoekjes. Daar wil Wilders belasting op heffen....quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee, heb het nieuws niet gevolgd vandaag. Vast niet hoofddoekjes.
true, nu nog een straf voor die Tangquote:
heeft JP niet voorgesteld, was toch de VVD?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
neef nicht mag niet meer
Die Tang moet gewoon opzouten als hij zich niet aan afspraken kan houden.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
true, nu nog een straf voor die Tang
quote:
Volgens nu.nl was het JPB.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef starla het volgende:
[..]
heeft JP niet voorgesteld, was toch de VVD?
Ha! En je kent mijn nicht niet....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
Dan is er in Volendam nog heel wat te verbieden
Laten we dat voorstel er snel doorheen jassen...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
Dan is er in Volendam nog heel wat te verbieden
Punten #1733quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Westertoren?
Niet zoveel Singalees toch ?quote:Ze is de dochter van een Chinese moeder en Thaise vader. Nadat haar ouders uiteen waren gegaan, huwde haar moeder met de Engelsman Graham Nicholson. Ze groeide op in Londen en heeft de Britse nationaliteit.
Mag ik je dan het voorbehoedsmiddel coïtus interruptus afraden?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het Nico_S. syndroom: altijd nét te laat....
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Mag ik je dan het voorbehoedsmiddel coïtus interruptus afraden?
Godallejezus, wat een vraag!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef MREn het volgende:
In 6 van de 12 Nederlandse provincies in de hoofdstad niet de grootste stad. Noem deze provincies, hun hoofdsteden en de grootste steden.
Er komen dus 18 antwoorden, tussenpunt voor elke goede die als eerste wordt genoemd, het 'echte' punt gaat naar degene die het meeste 'tussenpunten' heeft gehaald.
Laat ik na mijn unban eens niet te gemakkelijk beginnen om mijn terugkomst te vieren.
Edit: excuus het zijn er 6![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |