Ben er ooit een keer geweest toen ik klein was, kan me wel een stad herinneren maar welke dat precies was, geen ideequote:Op donderdag 17 september 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
Al wist ik dat laatste pas toen ik m'n feiten ging controleren op wikipedia
Ik wil er ook nog eens heen, gewoon om af te tikken op Travelbuddyquote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Ben er ooit een keer geweest toen ik klein was, kan me wel een stad herinneren maar welke dat precies was, geen idee. Wel leuk om geweest te zijn.
Ik vond er echt helemaal niets aan. Meer banken dan inwoners, dan nog wat tankstations tussen de banken in en je bent er al weer uit. Maar niemand die een andere stad in Lichtenstein kent, bijvoorbeeld een grensplaatsje?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Ben er ooit een keer geweest toen ik klein was, kan me wel een stad herinneren maar welke dat precies was, geen idee. Wel leuk om geweest te zijn.
Dacht, misschien is het andersom lastiger..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Aap_2 het volgende:
moldavie
Scott +1quote:
Maar natuurlijk qonmann +1quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef qonmann het volgende:
Vanessa Wiliams
Wie zei dat ?quote:Aan het Parool legde de zangeres uit waarom ze in Amerika nooit meer aan de bak komt. "Ik ben gewoon veel te eigengereid voor de Verenigde Staten."
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:53 schreef Burnett het volgende:
anouk
En veel te bloot gekleed voor het preutse Amerikaquote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Punten #1733
1 Tombolafan
1 Ofyles2
1 thomaster
1 banaantjeEE
2 starla
4 De_Hertog
2 mr_anonimous
5 qonmann
1 Aap_2
1 ScottTracy
1 Burnett
Wie isquote:(Dirkshorn, 6 september 1984) is een Nederlandse wielrenner. Hij geldt als een van de grootste wielertalenten van zijn lichting. Hij is een uitstekend tijdrijder en kan goed klimmen. Hij is prof sinds 2005.
dan is het degene die niet meer (mag) rijden, voorlopigquote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef ScottTracy het volgende:
Nee trouwens Gesink is ook jonger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |