Refurbished... Ik denk niet dat die fijne puntjes in de pookjes aanwezig zijn danquote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21319
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18435
Inclusief verzenden. Goedkoper vind je ze niet volgens mij
stickertjequote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zitten die gekke zwarte tekentjes erop.
Welke? Bedoel je die stickers? Die zitten bij elke 'losse' controllerquote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zitten die gekke zwarte tekentjes erop.
Deze zijn gewoon 100% hoor. Heb er zelf ook 1 via DX.quote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Refurbished... Ik denk niet dat die fijne puntjes in de pookjes aanwezig zijn danMijn babyblauwe controller heeft ze ook niet meer
Ik wil ook nog steeds een rozequote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
trouwens, ik zit dus effe een roze controller te suchen. En nu vind ik dit:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000TTB9W0/ref=ord_cart_shr?_encoding=UTF8&m=A2HQHMZYQRCDRI
een dupelicate (duplicate dus -_-'') van een MS controller. Maar in hoeverre is dit kwaliteit? Zal wel troep zijn ivm die typo in de advertentie ;')
Snap out of it!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een rozeGeniaal!!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die ook
MEBROUK L3IED!
HIHIIHIHIHIHIHIHIHIH![]()
quote:The COLOUR of the controller is Rose Red.
And yesh this is the special and limited edition xbox 360 valentines controller! As i said in the video, I won the controller through a competition that microsoft had hosted.
There are only 5 in England so for me to win one was pretty lucky of me (:
Prachtig!quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
Deze is dan wel weer gruwelijk bruut![]()
[..]
Die is awesomequote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
Deze is dan wel weer gruwelijk bruut![]()
[..]
({)quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een rozeGeniaal!!
Hij heeft nu een toffe special gemaakt en iets over een schipquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ wanneer weer eens een DGVF aflevering bytheby?
Hoezo is dat tof?quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft nu een toffe special gemaakt en iets over een schip![]()
De brittanic ofzo is tof als die dat probeerd uit te spreken
Daar is met dit soort dingen helaas geen verklaring voorquote:
Beetje raar allemaal.quote:Op maandag 21 september 2009 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar is met dit soort dingen helaas geen verklaring voor
Die jongen met die Unibrow?quote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Headed het volgende:
[..]
Beetje raar allemaal.
Ben je toevallig die jongen?
Ik bedoel die jongen die constant aan het woord is en niet uit z'n woorden komt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die jongen met die Unibrow?
Volgens mij is dat onze beste aquila ja
Een sidescroll remake, soort van dan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
The Warriors toch? Remake?
Check zijn fanlistquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Headed het volgende:
[..]
Beetje raar allemaal.
Ben je toevallig die jongen?
Forza2, Halo3, CoD4 geen last van word goed gespeeld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Het viel me gisteren pas op dat er echt geen hond meer Gears 1 online speelt
Zaten we daar met een party van 3 zonder dat er mensen joinden
Daar zijn ook (nog) geen opvolgers van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza2, Halo3, CoD4 geen last van word goed gespeeld.
Ik kan me dat ook wel voorstellen,... ben geen MP gamer, maar elke titel sterft een keer uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Die map is irritant zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
44 sec The Saboteur: http://www.insidegamer.nl/pc/thesaboteur/videos/12050
Ik vind het er wel cool uitzien!
Ziet er zeker goed uit! Kijk al een tijdje uit naar deze game. Coole setting in Parijs en het zwart witte effect van niet bevrijdde gebieden is ook heel cool gedaan. Alleen de Nazi kruisen zijn rood voor zover ik weet. Ben heel benieuwd,....quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm er wel handig uitzien!quote:
Wat een sfeerquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vreemd, poosje geleden nog 's geprobeerd en de lobby zat toen zo vol.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Hij is zelf de grap. Alles wat Cyberia18 niet aanstaat is niet goed of deugt niet.quote:
En dat komt dan uit de mond van de grootste anti-Halo figuur hier op Fok.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Hij is zelf de grap. Alles wat Cyberia18 niet aanstaat is niet goed of deugt niet.
Wen je wel aan.
Ja inderdaad, ik haat Halo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat komt dan uit de mond van de grootste anti-Halo figuur hier op Fok.Shut up, vuile hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |