quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
Bij Ruben inderdaad die lijst gehad en ik heb ook op die lijst aangegeven dat ik het een belachelijke lijst vond. Stel dat ik mishandeld wordt door Bert, dan ga ik echt niet ja aankruisen als ik weet dat hij ook die lijst in moet vullen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef bixister het volgende:
en daarmee is 't een belachelijke lijst? wat zou jouw alternatief zijn? gewoon maar niks vragen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Troel het volgende:
Aparte lijsten voor mama en papa? Niet op hetzelfde papier in hoeven vullen?
en Chan: wat een rommelige informatie dan over die inenting, ik kan me voorstellen dat dat niet bepaald geruststellend werkt. maar goed, 't viel dus mee met dat middel, en hij heeft de eerste gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef bixister het volgende:
daarmee is 't dus toch nog niet "een belachelijke lijst"? lijkt mij constructiever om dat dan aan te geven als tip.
e bent me voor!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef bixister het volgende:
oops, eerste letter niet meegekopieerd. wil iemand de titel even aanpassen? merci!
vind ik wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef bixister het volgende:
uupuup, ik ben 't met je eens. elke mogeljikheid om mensen en kinderen die wel risico lopen tijdig te helpen is meegenomen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |