abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 15:14:03 #1
145738 superworm
is erbij
pi_72840866
Zal de vraag dan maar in een apart topique stellen, aangezien hij in het AB-topic niet beantwoord wordt. Is het, buiten Nova/DenHaagVandaag/P&W etc om, mogelijk om ergens (delen van) de debatten van vandaag en gister terug te zien? En dan niet alleen de 'leuke' momenten, maar liefst ALLES?

Sommige mensen moeten werken namelijk!

Ben erg benieuwd. Het zal wel weer niet, maar niet geschoten is altijd Dick Cheney, me dunkt.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72841804
Het wordt 's nachts herhaald op politiek24 volgens mij. Zit bij UPC op de digibox.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  donderdag 17 september 2009 @ 15:40:20 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72841841
Ogrish?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:41:05 #4
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72841869
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Sam_Raimi het volgende:
Het wordt 's nachts herhaald op politiek24 volgens mij. Zit bij UPC op de digibox.
en bij Ziggo op kanaal 504!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 15:41:36 #5
145738 superworm
is erbij
pi_72841895
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Sam_Raimi het volgende:
Ja, want ik werk overdag zodat ik 's nachts kan luieren. Dan slaap ik natuurlijk. Is het on demand ergens?
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 15:42:01 #6
145738 superworm
is erbij
pi_72841909
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef superworm het volgende:

[..]

Ja, want ik werk overdag zodat ik 's nachts kan luieren. Dan slaap ik natuurlijk. Is het on demand ergens?
Oh en ik heb geen fancy digitale tv. Gewoon een normale tv. En internet.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72842465
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef superworm het volgende:

[..]

"Ja, want ik post op fok! overdags zodat ik 's nachts kan luieren." bedoel je.

Gozah, probeer het op politiek24.nl en gebruik google. Ben je vast wel bekend mee.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 16:00:20 #8
145738 superworm
is erbij
pi_72842588
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

"Ja, want ik post op fok! overdags zodat ik 's nachts kan luieren." bedoel je.

Gozah, probeer het op politiek24.nl en gebruik google. Ben je vast wel bekend mee.
Politiek24 zendt grootste deel van de dag herhalingen van herhalingen van herhalingen van samenvattingen van het politiek jaar 1922 uit. Plus, ik heb al gezocht en kan niks vinden. Het is toch niet zo'n bijzondere vraag? Oh, en sommige mensen hebben een computer op het werk! Fancy he!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72843100
Zoals ik in het AB-topic ook al zei: Je kunt in ieder geval de letterlijke weergave nalezen. Even zoeken op de site van de TK naar de handelingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_72843243
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef superworm het volgende:

[..]

Politiek24 zendt grootste deel van de dag herhalingen van herhalingen van herhalingen van samenvattingen van het politiek jaar 1922 uit. Plus, ik heb al gezocht en kan niks vinden. Het is toch niet zo'n bijzondere vraag? Oh, en sommige mensen hebben een computer op het werk! Fancy he!
Hele simpele vraag met een heel simpel antwoord, jammer alleen dat je een semi-gevatte reactie geeft op mijn oprechte antwoord.

Overgens geeft MIJN politiek24 de hele dag actuele herhalingen door, misschien een idee om uit de 20ste eeuw te stappen en een digibox te bestellen.
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 18:26:42 #11
145738 superworm
is erbij
pi_72847483
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

Hele simpele vraag met een heel simpel antwoord, jammer alleen dat je een semi-gevatte reactie geeft op mijn oprechte antwoord.

Overgens geeft MIJN politiek24 de hele dag actuele herhalingen door, misschien een idee om uit de 20ste eeuw te stappen en een digibox te bestellen.
Mja, m'excuses voor de wat botte reactie; ik werk op een helpdesk en word daar heel af en toe vrij passief-agressief van. Denk aan bijvoorbeeld het volgende, een geval van vandaag:

"Mag ik uw postcode en huisnummer om uw gegevens erbij te zoeken?"
"Wat?"
"Mag ik uw postcode?"
"Posko?"
"Ja, postcode."
*Buitenlands gepraat op de achtergrond*
"Ién, Noel, Vaif, Vaif."
"En dan?"
"Hè?"
"De letters van uw postcode."
"*Gemompel*"
"Hendrik Theodoor?"
"Wat?"
"Hendrik Theodoor? H-J?"
"Ja."
"Heeft u ook nog een huisnummer?"
"Haus... acht zes vaif."
"Ik kan u niet vinden. Postcode 1-0-5-5 Hendrik Theodoor?"
"Nee nee, eh, KA! Eh... Ka..."
"Karel?"
"Ja."
"Spreek ik met mevrouw Aznajafhoesseimohamesultan?"
"Ja."
"Waar kan ik u mee helpen?"

Vervolgens denken dat "modem" de monitor betreft, bij "drukt u op start" de computer opnieuw opstarten, dat soort ongein. Ik ben dan weer te beleefd om te vragen of er wellicht iemand thuis is die de Nederlandse taal beter beheerst. Vandaar de passieve agressie - zulke gesprekken duren doorgaans jaren, omdat simpel resetten van de modem vaak al een odyssee blijkt.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 18:28:00 #12
145738 superworm
is erbij
pi_72847529
Dat er verslagen van beschikbaar zijn, wist ik overigens niet. Al is dat natuurlijk slap aftreksel van beeld. Het liefst, en dat doe ik volgend jaar wel, neem ik twee dagen vrij en ga ik op de publiekstribune zitten. Zal eens de prijzen van digitale tv bekijken - hier betaal ik ook mee aan de kabel immers, al kijk ik zelden tv.
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')