Haha, dat gevoel heb ik ook altijd bij haarquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
Met datalimietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef justanick het volgende:
[..]
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.
En sinds gisteren weten we dat hij financieel afhankelijk is van haar.quote:
Ik geloof totaal niet in enige oprechtheid van zijn kant. Het is allemaal een politiek spel. Hij zegt alles puur omdat het goed doet bij het publiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.quote:
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in... gebakken lucht verkopen wel... en die lucht is gebaseerd op peilingen van diverse onderzoeksbureaus... je moet eens opletten hoe vaak Wilders een standpunt inneemt waar toevalligerwijs net onderzoek naar is gedaan en waar heel veel Nederlanders het dan mee eens of tegen zijn... de kosten van het Koningshuis bijvoorbeeld.... hij heeft totaal geen visie maar waait echt met de publieke opinie mee zonder enige vorm van realiteitszinquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Wel dochters in ieder geval.quote:
She's married? Poor bastard.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
bijna net zo geil als die van guusjequote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Omnifacer het volgende:
Kant heeft wel een onwijze pijpsmoel
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in...
Hoelang moeten we nog wachten voordat Femke eventueel leuke dochters op een acceptabele leeftijd heeft?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..
Voor de gemiddelde kiezer? Ik ben bang van niet..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |