Nou, ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat ook.
Maar hij kan het gewoon niet uitleggen lijkt het wel![]()
Dat was ook een zwak puntje van Pim Fortuyn
Wie nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Je bent wel fan van desmiley he?
Je kunt ze in ieder geval in zijn geheel nalezen, staat op de site van de TK vast wel een linkje naar de handelingen. Scheelt ook een hoop tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef superworm het volgende:
Is er buiten de politieke programma's overigens nog een mogelijkheid om de debatten in zn geheel terug te zien?
Ze snapt het verschil tussen marktwerking en debiele regelgeving niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met Agnes Kant?
Ja echt belachelijk, hoewel dr slot wel sterk was. Balkenende stond even met zijn mond vol tandenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
En Kant heeft d'r sessie angermanagement blijkbaar weer 's gemist.
zou van Geel goed zijn in Bed?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef msnk het volgende:
Ik mis de billen van Van Geel wel een beetje
Dat rode hoofd van hem
Het is dat Balkenende veel beter is in het afbijten dan Van Geel dat hij daar niet met een rood hoofd staat
Hamer
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef axis303 het volgende:
Kant gebruikt nog steeds zo'n draai-telefoon aangesloten op het staatsnetwerk?
Het zal inderdaad wel wat genuanceerder liggen maar Wilders heeft hier wel een punt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef ASroma het volgende:
ja maar wie zegt dat het echt zo zwart wit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |