Serieus, de lamzakquote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Linda2205 het volgende:
Er komt geen tweede keer, hoor ik al vrij lang
Maar fijn te weten dat we niet enige zijn

Rustig maar, denk om je hart!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus, de lamzak
Hij is echt één van die mannen die denken dat een zwangere vrouw hebben het ergste op deze aardbol is.
Dat is het type wat ik een zwangerschap+bevalling gun. Zónder lichamelijke aanpassingen that is. Ze persen het kind er maar door

Whehquote:

quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Komt goed
Hij had me gewoon ook al boos gemaakt met zijn 'ik ga tot een idioot tijdstip uit en laat mijn hoogzwangere vrouw zonder info thuis, want straks is mijn leven over'
Hij heeft verdorie zelf ook dat kind gemaakt![]()

Vermoedelijk wel, maar wij weten het nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Stiemie bevallen???? Even snel teruglezen dan!

Die heb ik dan weer niet op mn hyves.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Ik bind al weer in![]()
* freecell trekt een dekentje over zich heen op de bank
Beessie-Jen: op een bepaald moment zijn ze welheel normaal inderdaad, echt helemaal aan het einde van je zwangerschap, maar vaak is het wel even een 'iets rustiger aan jij' seintje.
En met jouw werk heb je het altijd druk
[..]
Vermoedelijk wel, maar wij weten het nog niet

Ik ook niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet op mn hyves.....niemand hier???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |