Ja, met verschillende dingen ook wel, maar ik moest nu hier weer aan denken omdat ik een toastje wilde pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ken het niet, maar ik eet ook nooit zulke salades... heb je het ook met andere dingen?
En hoe is het met Didydoos? Die heeft toch komende week die onderzoeken?
Tjeck! Dat heb ik met "pittige" tomatensoep... echt niet te hard meer, terwijl ik er vroeger om moest lachen dat het uberhaupt pittig genoemd werd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
Even iets heel anders: hebben de andere zwangere dames ook dat heel veel etenswaren ineens te scherp zijn? Ik kan bijvoorbeeld echt geen selleriesalade (je weet wel, voor op toastjes) meer eten. Maar ook huzarensalade en rundvleesalade en al dat soort dingen vallen me helemaal niet lekker, het prikt gewoon allemaal in mijn mond
o, geen ijsje voor jou dan...ditquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik heb het koud
En ik heb nog geen bloeduitslag
Een lekkere warme chocolademelk met slagroomquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef mefke79 het volgende:
[..]
o, geen ijsje voor jou dan...ditbeter?
Doe maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef DuchessX het volgende:
Hé Linda* DuchessX geeft Linda een duplotreintje tegen de verveling en sommeert de beeb om nu eindelijk eens echt aanstalten te maken om eruit te komen
![]()
Rocka fijn gevoel wel hé, zo'n geboorteplan? Had je bij Brent ook een geboorteplan?
Oh ja Troel, zal ik even een voorverwarmd dekentje komen brengen?weet je wel, zoeen die je krijgt voor je geopereerd moet worden omdat het zo koud is op de operatiekamer...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ok.. ik moet weer gauw gaan. B. zit de poes af te likkenen heeft nu allemaal haar in zijn mond.....waarom mag joost weten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |