abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:07:50 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72863808
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat die domme Ruud en Annet wel op mochten draven bij TBO. En nog wat van die debiele figuren. Wat zal hij zich rottig gevoeld hebben in dat gezelschap.
Goed punt. Bart had wel iedereen nodig voor de kickoff van TBO.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_72873012
Bart, de Nederlandse vanilla ice.
pi_72881664
Nou, kom er maar in Bart.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:12:02 #29
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72881889
Bart heeft zich weer in zijn bunker teruggetrokken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_72885921
Wat is Bart negatief zeg
pi_72891989
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef F04 het volgende:
Wat is Bart negatief zeg
welnee.......... hij staat alweer in de Varagids hoor daar herkennen de kinderen hem
vast niet van aan wie hij les moet geven

† In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 14:27:08 #32
137949 Disana
pi_72904686
quote:
Reality springlevend
Bedenker John de Mol zal dezer dagen met prettiger gevoelens terugkijken. Big Brother is en was in 72 landen op de buis. Israel is onlangs met de eerste reeks begonnen. Dat bevestigt wat De Mol en wetenschapper Reesink zonder een spoor van twijfel verkondigen: reality is springlevend. Het is beduidend goedkoper te produceren dan drama. Bijna alle goed scorende tv-programma's van dit moment zijn gebaseerd op reality, op de levens van gewone mensen. En of u dat leuk vindt, of niet: er is nog geen enkel teken van verzadiging bij de kijker.
Waarom zien wij dan al jaren geen BB meer? Laatst beweerde Huub ook nog dat het format hier zo'n beetje had afgedaan.
pi_72952436
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom zien wij dan al jaren geen BB meer? Laatst beweerde Huub ook nog dat het format hier zo'n beetje had afgedaan.
Ja laat maar komen hoor, denk dat er hier in Nederland nog genoeg interesse is...
  zondag 20 september 2009 @ 23:00:38 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72953167
Als je als programmamaker zo negatief doet over de kijkers van het soort programma dat je zelf maakt, dan ben je in mijn ogen je eigen ruiten in aan het gooien. Het verklaart iig wel de houding van Bart richting FOK! gedurende TBO1.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 september 2009 @ 02:25:47 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72956926
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Maanvis het volgende:
Als je als programmamaker zo negatief doet over de kijkers van het soort programma dat je zelf maakt, dan ben je in mijn ogen je eigen ruiten in aan het gooien. Het verklaart iig wel de houding van Bart richting FOK! gedurende TBO1.
TBO1 was back 2 BB1. Maar idd, we zijn allemaal idioten dat we TBO keken. Zonde van mijn 60 euro. Doe ik ook geen 2e keer.
pi_72956978
Hij heeft toch gewoon gelijk?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 21 september 2009 @ 02:37:49 #37
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72956989
quote:
Op maandag 21 september 2009 02:35 schreef Nosh het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Dan moet ie zelf geen RLS maken voor diezelfde idioten en al helemaal niet als een acteur van de amateurvereniging in een legerkloffie gaan rondlopen en met rookbommetjes gaan gooien.
pi_72956990
Ik bedoel, christus, ik was 11 toen de eerste Big Brother verscheen, en zelfs tóen al had ik plaatsvervangende schaamte voor al die droevige mensen die voor de hekken van een villa stonden, waarin een stel no-no's de hele dag met hun hand in hun kruis op de bank lagen, en waar BN'erschap verkregen werd met infantiele stopzinnetjes als 'lekker knuffelen'.

Ik kende die hele emotie niet eens, kun je nagaan, en toch weet je dat er iets heel erg niet klopt, als het halve land zich bezighoudt met absoluut níets.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_72956996
quote:
Op maandag 21 september 2009 02:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dan moet ie zelf geen RLS maken voor diezelfde idioten en al helemaal niet als een acteur van de amateurvereniging in een legerkloffie gaan rondlopen en met rookbommetjes gaan gooien.
Ja, los daarvan, tuurlijk. Sowieso, het heeft hem vast geen windeieren gelegd, en dan na tien jaar klagen dat niemand interesse had in die keer dat je stomdronken Nietzsche probeerde te bespreken met één of andere overbehaarde stratenmaker siert je dan ook niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_72957009
De mening van Seki, daar ben ik pas echt nieuwsgierig naar.
  maandag 21 september 2009 @ 02:44:19 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72957016
quote:
Op maandag 21 september 2009 02:39 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ja, los daarvan, tuurlijk. Sowieso, het heeft hem vast geen windeieren gelegd, en dan na tien jaar klagen dat niemand interesse had in die keer dat je stomdronken Nietzsche probeerde te bespreken met één of andere overbehaarde stratenmaker siert je dan ook niet.
Daarom hoor ik ook liever Ruud praten over BB1. Die is nog steeds dankbaar dat ie lekker winkels kan openen enzo.
pi_72959192
Maar je bent het toch met mij eens dat als je zoveel jaar na dato "winkels/lintjes kan doorknippen" je iets toch niet goed hebt gedaan in je leven. Zie je het al voor je? Je gaat solliciteren ergens:"En wat heeft U gedaan de afgelopen jaren?" 'ehm... lintjes doorknippen en als cameo bij Gordon optreden tijdens feestjes.
75 topics = FIN
pi_72959302
quote:
Op maandag 21 september 2009 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
De mening van Seki, daar ben ik pas echt nieuwsgierig naar.
Ja ik ook!!11EINZ! _

Bart heeft wel gelijk. Wat een debielenzooi was het eigenlijk.
Ik was toen 13 ofzo en vond het reuze interessant, gelukkig hadden m'n ouders wel verboden te smsen naar die onzin.
  maandag 21 september 2009 @ 10:04:25 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72959331
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:44 schreef FANN het volgende:

welnee.......... hij staat alweer in de Varagids hoor daar herkennen de kinderen hem
vast niet van aan wie hij les moet geven
Dat is een oude cover ...

Verder: niks nieuws onder de zon qua Bart's opvatting over BB.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 september 2009 @ 10:17:30 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72959606
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een oude cover ...

Verder: niks nieuws onder de zon qua Bart's opvatting over BB.
Nee, is het ook niet, hij worstelt al jaren met zijn bekendheid via BB of doet alsof. Bart is gewoon graag dwars om het dwarszijn, zegt ook Rob Stenders in zijn boek.

pi_72960542
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, is het ook niet, hij worstelt al jaren met zijn bekendheid via BB of doet alsof. Bart is gewoon graag dwars om het dwarszijn, zegt ook Rob Stenders in zijn boek.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah was Rob Stenders met ook al zat?

Dat schrijft hij zelf dan niet op de site, wél dat het leger hem zat was. dat dan weer wel.

Bart/presentator

http://www.enjoymedia.nl/?pagina=medewerkers&id=10

Presentator

Geboortedatum: 18-09-‘76
Geboorteplaats: Roelofarendsveen

Bart is geboren uit zijn moeder Anneke, en was daar ingestopt door zijn vader Dick.
Van drie jongens is Bart de middelste – Jeroen is twee jaar ouder en Sjoerd is vier jaar jonger.
De basisschool was voor Bart niet veel soeps.

Hij hield van boeken lezen en boomhutten bouwen - geen kind voor school dus.
De middelbare school was een eitje – tenminste, na een jaar zittenblijven op het VWO.
Bart heeft uiteindelijk na zes jaar HAVO een diploma gehaald, en vertrok daarop naar de USA.

Hier deed Bart een jaar High-School, hij probeerde American Football en honkbal,
met bijzonder weinig succes.

In ’95 keerde Bart terug naar Nederland, om vervolgens poetsvrouw te worden in ons onvolprezen
Nederlandse Leger. Dienstplicht, noemen ze dat. Hij werd ook Beroepsmilitair Bepaalde Tijd (BBT).

Het leger hield Bart ongeveer vier jaar uit, toen werden ze hem zat.

Gelukkig stond Big Brother voor de deur, dus Bart hoefde zich na zijn diensttijd niet te vervelen.
Zoals bekend heeft hij ook het programma BB gewonnen, eind ’99.

Tegenwoordig heeft Bart een flinke dosis media-ervaring opgedaan.

Hij werkte een tijdje met Rob Stenders samen,
hij presenteerde een jongerenprogramma voor

RTV Utrecht en hij heeft twee-en-een-half jaar aan S1ngle magazine meegewerkt, uiteindelijk zelfs
als hoofdredacteur.

maar hij is nog altijd te boeken voor ''evenementen''

http://www.enjoymedia.nl/?pagina=bigbart_zakelijk

.
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 11:19:58 #47
128220 Peter6000
pi_72961390
Mevrouw Johannes Fransiscus Wilhelmina Zeilenberg-Terpstra (roepnaam Fransje) vindt het behoorlijk kwetsend wat Bart heeft geroepen.

In 1999 was haar man Petrus Zeilenberg (roepnaam Peter) net met pensioen, na een leven van hard werken. Ze keken iedere avond naar Big Brother, en werden steeds meer fan van die guitige Bart. Het deed ze een beetje denken aan hun eigen jeugdige jaren.
Er waren leuke discussies in de straat, waar iedereen voor Ruud was. Het waren mooie tijden.

Het hoogtepunt voor meneer en mevrouw Zeilenberg was dat ze kaartjes hadden kunnen krijgen voor de finale. Ze hadden hun kinderen gevraagd veel voor Bart te bellen. Bij een bedrijf in Amsterdam hadden ze zelfs twee speciale We Love Bart t-shirt laten drukken.

Meneer Zeilenberg is in 2002 overleden, maar mevrouw Zeilenberg denkt met weemoed en plezier terug aan hun laatste jaren. De videoband waar ze samen in hun t-shirts in beeld waren, bij die gedenkwaardige avond in 1999, bekijkt ze af en toe nog.
Ze heeft wel geprobeerd latere edities van Big Brother te volgen, maar voor haar viel die allereerste editie met hun held Bart toch niet meer te overtreffen.

Toen mevrouw Zeilenberg las, dat Bart de mensen die Big Brother volgden mongolen en debielen vindt, vond ze dat pijnlijk.
  maandag 21 september 2009 @ 11:26:32 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72961576
RIP aan de nabestaanden van meneer Zeilenberg.
  maandag 21 september 2009 @ 11:28:43 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72961631
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
RIP aan de nabestaanden van meneer Zeilenberg.
Och, meneer Zeilenberg was toch een debiel en mongool.
  maandag 21 september 2009 @ 11:29:52 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72961666
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:

Och, meneer Zeilenberg was toch een debiel en mongool.
Maar ook die hebben liefhebbende nabestaanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')