Goed punt. Bart had wel iedereen nodig voor de kickoff van TBO.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat die domme Ruud en Annet wel op mochten draven bij TBO. En nog wat van die debiele figuren. Wat zal hij zich rottig gevoeld hebben in dat gezelschap.
welnee.......... hij staat alweer in de Varagids hoor daar herkennen de kinderen hemquote:
Waarom zien wij dan al jaren geen BB meer? Laatst beweerde Huub ook nog dat het format hier zo'n beetje had afgedaan.quote:Reality springlevend
Bedenker John de Mol zal dezer dagen met prettiger gevoelens terugkijken. Big Brother is en was in 72 landen op de buis. Israel is onlangs met de eerste reeks begonnen. Dat bevestigt wat De Mol en wetenschapper Reesink zonder een spoor van twijfel verkondigen: reality is springlevend. Het is beduidend goedkoper te produceren dan drama. Bijna alle goed scorende tv-programma's van dit moment zijn gebaseerd op reality, op de levens van gewone mensen. En of u dat leuk vindt, of niet: er is nog geen enkel teken van verzadiging bij de kijker.
Ja laat maar komen hoor, denk dat er hier in Nederland nog genoeg interesse is...quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zien wij dan al jaren geen BB meer? Laatst beweerde Huub ook nog dat het format hier zo'n beetje had afgedaan.
TBO1 was back 2 BB1. Maar idd, we zijn allemaal idioten dat we TBO keken. Zonde van mijn 60 euro. Doe ik ook geen 2e keer.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Maanvis het volgende:
Als je als programmamaker zo negatief doet over de kijkers van het soort programma dat je zelf maakt, dan ben je in mijn ogen je eigen ruiten in aan het gooien. Het verklaart iig wel de houding van Bart richting FOK! gedurende TBO1.
Dan moet ie zelf geen RLS maken voor diezelfde idioten en al helemaal niet als een acteur van de amateurvereniging in een legerkloffie gaan rondlopen en met rookbommetjes gaan gooien.quote:
Ja, los daarvan, tuurlijk. Sowieso, het heeft hem vast geen windeieren gelegd, en dan na tien jaar klagen dat niemand interesse had in die keer dat je stomdronken Nietzsche probeerde te bespreken met één of andere overbehaarde stratenmaker siert je dan ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 02:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet ie zelf geen RLS maken voor diezelfde idioten en al helemaal niet als een acteur van de amateurvereniging in een legerkloffie gaan rondlopen en met rookbommetjes gaan gooien.
Daarom hoor ik ook liever Ruud praten over BB1. Die is nog steeds dankbaar dat ie lekker winkels kan openen enzo.quote:Op maandag 21 september 2009 02:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, los daarvan, tuurlijk. Sowieso, het heeft hem vast geen windeieren gelegd, en dan na tien jaar klagen dat niemand interesse had in die keer dat je stomdronken Nietzsche probeerde te bespreken met één of andere overbehaarde stratenmaker siert je dan ook niet.
Ja ik ook!!11EINZ!quote:Op maandag 21 september 2009 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
De mening van Seki, daar ben ik pas echt nieuwsgierig naar.
Dat is een oude cover ...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
welnee.......... hij staat alweer in de Varagids hoor daar herkennen de kinderen hem
vast niet van aan wie hij les moet geven![]()
Nee, is het ook niet, hij worstelt al jaren met zijn bekendheid via BB of doet alsof. Bart is gewoon graag dwars om het dwarszijn, zegt ook Rob Stenders in zijn boek.quote:Op maandag 21 september 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een oude cover ...
Verder: niks nieuws onder de zon qua Bart's opvatting over BB.
Ah was Rob Stenders met ook al zat?quote:Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, hij worstelt al jaren met zijn bekendheid via BB of doet alsof. Bart is gewoon graag dwars om het dwarszijn, zegt ook Rob Stenders in zijn boek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, meneer Zeilenberg was toch een debiel en mongool.quote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
RIP aan de nabestaanden van meneer Zeilenberg.
Maar ook die hebben liefhebbende nabestaanden.quote:Op maandag 21 september 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Och, meneer Zeilenberg was toch een debiel en mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |