Dat wou ik dus net zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef S2Madness het volgende:
Hardcore is al verneukt. Kan het nog erger?
Idd beterquote:
hmz.. k ken betere van BozeVuistquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef S2Madness het volgende:
Hardcore is al verneukt. Kan het nog erger?
Ik copy/pastte het van youtubequote:
Niet volgens Nederlands begrip.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat is inderdaad geen hardcore. DIT is pas hardcore!
Joh, <jouw favorietje muziek> is ook niet meer dan melodietje en een ritmetje.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Darkomen het volgende:
Kan dat dan?
Die baggerherrie is toch niets meer dan sampeltje, sampeltje en een bassline?
over herrie gesprokenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
dit is ook zoiets:quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Biels het volgende:
PILLE IN JE MIK WAAR GAAN WE HEEN NAAR DE KLOTUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Hetiszover het volgende:
Op vakantie in Italië hoorde ik van 's ochtends tot 's avonds laat die pauperherrie. Kan niet begrijpen dat mensen dat mooi vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent toch niet bang?!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef druppelkut het volgende:
Ik zal maar niet posten wat ik onder hardcore versta.
Denk dat me dat iig een ban oplevert
Correct.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vanaf zaterdag in de voorverkoooooooooop http://www.013.nl/event/3017_slayerquote:
Gas met die zooi is een goed nummerquote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Daarom moet je ook geen mainstream luisteren. Er zit nog weleens wat leuks tussen maar veel hetzelfde, veel gemaakt om een hit te worden en niet gewon gemaakt en een hit geworden. Op feesten hoor je vaak dezelfde nummers en hitjes hoor je vaak meerdere keren per avond...
Was ene leuke tijd maar ben best op de mainstream uitgekeken. Er zijn genoeg *core stijlen/artiesten die het nog wle begrijpen..
!
Net als die 60ers met hun hanekammen en veiligheidspelden door hun bovenlip En clash patchesquote:Op maandag 17 september 2009 12:37 schreef Gizmo112 het volgende:
Je ziet ze nog wel lopen, van die dertigers met bomberjacks van Rotterdam Terror Corps, Thunderdome...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |