Aftrekken uitsluitend in KPDquote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef zovty het volgende:
Shit ik heb verkeerd gestemd, je moet er dus 1 stem vanaf trekken!
Zou jij daar nee tegen zeggen?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:14 schreef Hetiszover het volgende:
Even voor de duidelijkheid, TS bedoelt zoiets?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Daarom gewoon zo'n kort sportbroekjequote:Op donderdag 17 september 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik vind sweat pants wel geyl bij meisjes, zie je de billen beter in dan in een rokje.
quote:
Ik geil niet op mocrowijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Veel geiler dan zo'n blonde mocrowijf waar heel Nederland op geilt in een rokje
Jij sport ofc in een über kort sportbroekje met je witte sportsokken tot je knieeėn opgetrokkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:05 schreef Repeat het volgende:
Mensen die sporten in een lange broek kun je überhaupt niet serieus nemen.
En toch vind ik persoonlijk een mooi gevormde bil in zo'n broek als voorbeeld 1 uitermate aantrekkelijk, en je zult mij ook niet horen klagen als er weer zo 1 langs komt lopen hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef L3IPO het volgende:
Even voor de retards onder ons:
Het gaat over een sport waar rokjes heeeel goed kunnen en waar een aantal dames (18-25 jaar) vertikken om een rokje aan te doen, maar blijven rondhuppelen in een broek zoals in voorbeeld 1.
Ja, dat kun je immers concluderen uit mijn post.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij sport ofc in een über kort sportbroekje met je witte sportsokken tot je knieeėn opgetrokken
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja, dat kun je immers concluderen uit mijn post.
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef Jenglejack het volgende:
In zulks broeken zie je die asser juist goed.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik vind sweat pants wel geyl bij meisjes, zie je de billen beter in dan in een rokje.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort broeken/pakjes bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Milfquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zie dat ook altijd bij mij in de gym
Behalve de zumba-milf-lerares
Ja die bedoel ik ook, die zouden verplicht moeten zijn voor alle slanke vrouwen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort broeken/pakjes bedoelde ik:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |