Ik heb dit voorjaar een keer een tijdrit gereden, is absoluut een aanrader!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef el_salvador het volgende:
[..]
geen tijdritfiets, wel nog een hoop zwart ducttape geloof ik
maar ben toch niet zo'n tijdrijdert
Ok bedankt, goed om te weten, kan ik daar dus toch langs als ik een rondje naar A'doorn wil makenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als fietser wel ja, alleen bij Otterlo moet je een klein stukje omrijden. Het stukje tussen de kruising met de N310 en de Hoenderloseweg is dicht. Dat is een halve kilometer ongeveer.
Dat was jammer, want ik was op dreef gisterquote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef ursel het volgende:
Het fietsen/spinnen bij Utrecht doe ik alleen doordeweeks, gezien ik er door werk er toch ben.
Wil dus best wel keer op donderdag avond afgeblaft worden door je.
Morgen kan ik niet, andere verplichtingen.
Dan doe je as. donderdag maar netjes over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat was jammer, want ik was op dreef gisterheb zelf ook echt superhard gefietst, had er zin in, en ook qua motivatie rolde er soepeltjes vanalles uit en iedereen heeft hard gefietst
![]()
Ik ga denk ik morgen een rondje fietsen, laatste 80 km zodat ik op de 5000 zit!
Is zeker aan te radenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga straks voor de tweede keer een wedstrijdje rijdenEen tijdrit. Vorig wedstrijdje was een koppeltijdrit.
Heb er zin inWil ook graag bij een wielerclub
Dat is echt klote. Je voelt het overal bij he?quote:Op zondag 27 september 2009 08:37 schreef horstjan het volgende:
Al 'n week rechtopzittend gedroomd over fietsen i.v.m. valpartijdje ribben gekneusd.KLOTE!!
Weet niet of je, als je naar Wassenaar gaat, de Katwijkerweg wil nemen? Niet aan te raden, want de weg + fietspad is redelijk opengebroken daar. Niet echt lekker rijden daar. Ik kon daar een paar weken terug nog wel rijden, maar reed daar door een verschrikkelijke stofbende.quote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef el_salvador het volgende:
twijfel of ik naar wassenaar ga, of toch richting aalsmeer, woeiiiiiii fietsen
Ik heb vandaag de 5000-kaap geslecht!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef cyclechick het volgende:
Ha de 5000 staat precies op de teller!
maar nu durf ik niet meer verder te fietsen, want dan is het zonde van de mooie stand
had je maar mak an moeten beginnen.quote:Op zondag 27 september 2009 16:12 schreef jpjedi het volgende:
Lekker gefietst met Ursel en FJD. Hing wel aan het vinketouw en moest een tweede stuk van 40 in het uur afhaken. Daarna 35 km alleen terug met een wat lager tempo.
Heerlijk gereden
Precies jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |