Enorm klote ja. Elke keer weer hopen dat je fiets niet in tweeën breekt op die stukjes... Normale fietsers schrikken zich wild als je over die steentjes aan komt stuiteren... Weet niet wat ik erger vind: deze stukken of die dubbele heuvels in de duinen bij Scheveningen...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef el_salvador het volgende:
ja dat heb ik ook wel eens gehad, doe je je bidon open om een slokje te nemen, krijg je meteen een cola-facial van je bidon
ik reed hier in de buurt in de duinen, zitten bij wassenaar een soort kassei-achtige stroken tussen, heul vervelend
Die dubbele heuvels zijn zeker irritanter. Ik beschouw de steentjes altijd als een soort kasseien training van een paar seconden xD Die drempels zijn gewoon niet te negerenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Enorm klote ja. Elke keer weer hopen dat je fiets niet in tweeën breekt op die stukjes... Normale fietsers schrikken zich wild als je over die steentjes aan komt stuiteren... Weet niet wat ik erger vind: deze stukken of die dubbele heuvels in de duinen bij Scheveningen...
Cola na het fietsenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef Littlecreep het volgende:
Het enige wat ik wil na een flinke fietstocht is een ijskoud glaasje cola. Heerlijk altijd
Die drempels liggen ook nog redelijk aan het begin van Scheveningen dus qua vaart ga ik daar ook nooit als een idioot over heen. En tja, die kleine kasseistroken op dat gedeelte vlak bij restaurant Duinoord stellen ook niets meer voor als je ooit de Ronde van Vlaanderen of Parijs - Roubaix hebt gefietst. Overigens liggen in de buurt van Meijendel wat meer serieuze kasseistroken. En anders heb je bij de Dr. Lelykade aan de 2e Binnenhaven ook nog een mooie kasseistrook liggen, voor de liefhebber.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:00 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Die dubbele heuvels zijn zeker irritanter. Ik beschouw de steentjes altijd als een soort kasseien training van een paar seconden xD Die drempels zijn gewoon niet te negeren
2 hobbels over de breedte van de weg om de snelheid van wielrenners te remmen, maar gewone fietsers zijn er meer de dupe van.quote:
ga jij nu ook al 5km harder?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net een setje nieuwe wielen in m'n fiets gestoken.
Het is alsof ik op een andere fiets zit
Welke? En welke prijsklasse?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net een setje nieuwe wielen in m'n fiets gestoken.
Het is alsof ik op een andere fiets zit
Framemaat is wel belangrijk ja. Je kunt dan knie- en rugklachten krijgen, en pijn tijdens het fietsen is killing. Een maatje L voor 1.80 lijkt me wel ok, maar je moet eigenlijk even passen. Proefritje maken ofzo, kijken of je overal makkelijk bij kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef voigt het volgende:
ik heb de mogelijkheid om een mooie Wilier Escape te kopen die slechts 1 jaar is gebruikt,afgemonteerd met campagnolo veloce voor 575 euro. Het enige waar ik over in zit is dat het een maat L frame is... Is deze framemaat te doen met mijn lengte van 1.80?? Is een framemaat sowieso essentieel om lekker te kunnen fietsen in jullie ogen?
er zitten Easton vista wielen onder. Zegt mij niks... is het wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:34 schreef eentwee het volgende:
Welke wielen zitten er onder die Wilier? Is wel een instapmodel maar lijkt me zeker geen gekke prijs. Ik vond een tabelletje op de fiets.nl site met de geometrie waarin sprake was van een 55cm bovenbuis. Lijkt me behoorlijk kort, zeker als de L de grootste maat is.. dus misschien nog even nameten/-zoeken. Maar an sich zou dat wel moeten passen (fiets lijkt me dan iig niet te groot).
Framemaat is idd erg belangrijk en dit is een beetje natte vingerwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |