Alsof die het ooit van Koef2 kan winnenquote:
Koef 2 is te erg.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof die het ooit van Koef2 kan winnen
Doe eens niet zo kinderachtig zegquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Koef 2 is te erg.
En Lazoniets hoeft van mij echt niet in de banner.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Jij kan het gewoon niet verkroppen dat die mooiboy zijn basisplaats kwijt is.
Hoe kunnen ze dat nu nog verkeerd doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik zie op mijn grote tv nauwelijks verschil! doet me aan Fifa denken met twee teams met dezelfde shirts. fucking irritant!
Vind de tussenstand ook niet te lezen.. nu weet ik bij PSV wel wat de tussenstand is, maar als ik ff overschakel naar EL voor Twente en Everton-AEK moet ik dichtbij gaan om de tussenstand te kunnen lezen.. een 0 kan net zo goed een 2, 3, 5 ,6, 8 of 9 zijn :Squote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik zie op mijn grote tv nauwelijks verschil! doet me aan Fifa denken met twee teams met dezelfde shirts. fucking irritant!
ZOJAAAAAAAH! Reis nondeju!!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb je gvd 6 van die klippels op en langs dat veld en zien ze het nog niet, bagger kneuzen
Sparta uit, altijd lastigquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Rucebo het volgende:
Europees hoeven we niet veel te verwachten dit seizoen, dat is ondertussen wel duidelijk...
Edit: Reis is wel een baas![]()
Afellay er zondag weer bij hoop ik en Marceliis wordt ook wel gemist achterinquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Rucebo het volgende:
Europees hoeven we niet veel te verwachten dit seizoen, dat is ondertussen wel duidelijk...
Edit: Reis is wel een baas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |