quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie tattoo's...
Ben vooral blij dat onze dure spitsen het goed doenquote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Nette overwinning vanmiddag. Met Salcido weer eens ouderwets knaak, Ooijer en zijn irritante provocaties (niet alleen irritant voor de tegenpartij) en een paar Isakssonnetjes van de Week.
Verder een uitmuntende Bakkal die zijn draai weer heeft gevonden en met de week beter gaat spelen, een prima Lazovic (mag ook gezegd worden, de man presteert prima én in dienst van het team) en de Koef die in vorm lijkt te zijn (figuurlijk dan).
Onverwacht, maar des te lekkerder![]()
Die wou ik net postenquote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie tattoo's...
quote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, elke gele of rode kaart is toch onterecht in de ogen van de supporters? Net of ze dit bij andere clubs niet doen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Te dom subjectief volk is het ook daar in de Kuip, fluiten wanneer Vlaar geel krijgt voor die aanslag op Engelaar!
DIe heb ik 1 keer gezien (op West). Volgens mij tijdens zijn eerste thuiswedstrijd.quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er nog geen spandoek bij PSV hangt als deze...
(of ik moet hem gemist hebben)
Ja, dat is typisch Feyenoord. In alle andere stadions is het publiek 100 % objectief.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Zapper het volgende:
Die arme Feyenoordsupportertjes hebben hun kromme vingertjes kapotgefloten voor Lazovic, maar die held speelt gewoon weer een sterke potTe dom subjectief volk is het ook daar in de Kuip, fluiten wanneer Vlaar geel krijgt voor die aanslag op Engelaar
!
Is er allang.quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er nog geen spandoek bij PSV hangt als deze...
(of ik moet hem gemist hebben)
Niet te voorbarig a.u.b.quote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Winterbanden onder de kampioenswagen
plaatje mag wel in dit topic!quote:
In Rotterdam is het altijd even net een stapje erger, dat is een feit.quote:Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Ja, dat is typisch Feyenoord. In alle andere stadions is het publiek 100 % objectief.
Gelukkig zijn wij geen 020. Suarez alweer met z'n gedram over het beteren van z'n leven... ik zag 'm tijdens de Europa League toch écht weer nepduikenquote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet te voorbarig a.u.b.
We zijn geen 020 he![]()
Die worden elk jaar al kampioen in Augustus, als je ze mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |