quote:
Nice.quote:
Ben altijd verliefd geweest op de Pbasjes van Fender...maarja, ik ben ook maar een arm studentjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor soort bas zoek je? Wat voor vorm? Wat voor pickup config?.
Tja, daar maak je het jezelf niet makkelijker meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben altijd verliefd geweest op de Pbasjes van Fender...maarja, ik ben ook maar een arm studentje![]()
Een mexicaansje is het nou ook niet helemaal (welke ik heb bespeeld dan) dus zoek ik eigenlijk wat anders...maarja WAT?
Mis ik iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wilde het ookal zeggen,
maaar geen reden voor, ik heb nog nooit over een ampeg gespeeld namelijk
We zeiden Ampeg vanwege je avatar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef humidity het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Ik heb jaren met plezier over een ampeg stack gespeeld. Moet wel eerlijk bekennen dat ik recentelijk ben overgestapt naar een Mesa Boogie met 4x 10 kast eronder ipv de grote 8x10 met looig topje. die 8x10 kast was gewoon echt te veel van het goede. Mocht iemand nog interesse hebben in een dikke versterker + hernia. heb er nog een in de aanbieding :-)
Ik wil ook gelijk een goede. Maar ook graag 'prul' voor erbij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nice.
Ja dit najaar moet er maar echt van komen, godverdommeIk heb echt een nieuwe bas nodig
En iets met ouders die wel wat willen sponsoren voor kerst, kan mijn budget ook wel 1000+ euro worden
Maar mijn motto is dat je maar gelijks iets goeds kan kopen
klinkt als een goed idee...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
We zeiden Ampeg vanwege je avatar.
En nee dank je, ik neem pas 8*10 als ik beroemd genoeg ben om hem niet zelf te hoeven tillen
quote:Hoi Kasper,
je RickenBaCHer is binnen!
Ik heb hem even bekeken en bespeeld.
Hij is werkelijk prachtig.
Speelt heerlijk soepel. Prima afgesteld, zo uit de doos.
Hij klinkt acoustisch al goed. Dat is vaak een goede indicatie.
Ik heb hem zojuist ook even ingeplugd en met de koptelefoon op beluisterd hoe die klinkt.
Het is een brute bas!
Ik moet zeggen dat de sound me sterk aan die van een Gibson Thunderbird doet denken. Maar dan met iets meer de focus op het laag (in plaats van het mid bij een Tbird)
De koffer is ook perfect. De bruine krokodil ziet er solide en verzorgd uit.
Maandag maak ik gelijk de eindfactuur voor je klaar.
Als je dan snel betaalt stuur ik hem op.
God, wat een lelijk ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:18 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind die lelijke dingen als de Danelectro Longhorn zo geil
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:30 schreef Rechterbal het volgende:
Wauw, dan word je nog een echte vent! [ afbeelding ]
Ermquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:05 schreef Witchfynder het volgende:
Wat betaal je nou voor dat ding, Kasper?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Rechterbal het volgende:
Maar ik kan aan een Fender Precision Fretless Amerikaan komen voor 1000 euro(originele prijs is 1444), en dan krijg ik er een kist + levenslange garantie bij de zaak erbij.
Doen?
Sidenote: Ik speel nu met frets, en ik wil verdomde graag een Amerikaanse Fender.
Goede vraag, dat is nl. andere koek!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens fretloos gespeeld dan?
In de winkel. Zo lang de lijntjes er staan, vind ik het wel te doen. Maar ik denk dat ik er vanaf zie. Het is toch niet helemaal wat ik wil.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens fretloos gespeeld dan?
Als het niet 100% is wat je wil, moet je het zeker niet doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
In de winkel. Zo lang de lijntjes er staan, vind ik het wel te doen. Maar ik denk dat ik er vanaf zie. Het is toch niet helemaal wat ik wil.
Vrienden van mij hadden een band in zo'n formatie + een MC, maar zonder gitarist, wat soms ook een voordeel kan zijn. Hoewel ik verhalen hoor dat saxofonisten soms net zo erg kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik begin binnenkort misschien wat met een saxofonist en een drummer!
Het geeft ook een special sound op andere noten hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Sautor het volgende:
Het enige fijne aan een fretloze bass lijkt mij slides, dat je niet die fretten meepakt, dat geeft toch zo'n kutgeluid als je dat verkeerd doet
Ja precies en voor ambient bass lines is het ook ideaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Sautor het volgende:
Het enige fijne aan een fretloze bass lijkt mij slides, dat je niet die fretten meepakt, dat geeft toch zo'n kutgeluid als je dat verkeerd doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |