God, wat een lelijk ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:18 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind die lelijke dingen als de Danelectro Longhorn zo geil
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:30 schreef Rechterbal het volgende:
Wauw, dan word je nog een echte vent! [ afbeelding ]
Ermquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:05 schreef Witchfynder het volgende:
Wat betaal je nou voor dat ding, Kasper?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Rechterbal het volgende:
Maar ik kan aan een Fender Precision Fretless Amerikaan komen voor 1000 euro(originele prijs is 1444), en dan krijg ik er een kist + levenslange garantie bij de zaak erbij.
Doen?
Sidenote: Ik speel nu met frets, en ik wil verdomde graag een Amerikaanse Fender.
Goede vraag, dat is nl. andere koek!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens fretloos gespeeld dan?
In de winkel. Zo lang de lijntjes er staan, vind ik het wel te doen. Maar ik denk dat ik er vanaf zie. Het is toch niet helemaal wat ik wil.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens fretloos gespeeld dan?
Als het niet 100% is wat je wil, moet je het zeker niet doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
In de winkel. Zo lang de lijntjes er staan, vind ik het wel te doen. Maar ik denk dat ik er vanaf zie. Het is toch niet helemaal wat ik wil.
Vrienden van mij hadden een band in zo'n formatie + een MC, maar zonder gitarist, wat soms ook een voordeel kan zijn. Hoewel ik verhalen hoor dat saxofonisten soms net zo erg kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik begin binnenkort misschien wat met een saxofonist en een drummer!
Het geeft ook een special sound op andere noten hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Sautor het volgende:
Het enige fijne aan een fretloze bass lijkt mij slides, dat je niet die fretten meepakt, dat geeft toch zo'n kutgeluid als je dat verkeerd doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |