1400quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef Rechterbal het volgende:
Hoeveel ben ik kwijt voor een Fender P of J bass?
Ja ik ook, zekers met iemand zoals Hayleyquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Omg, ik wil gewoon in een bandje zoals Paramore
Die stijl muziek is iig super om te spelenquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
1400
[..]
Ja ik ook, zekers met iemand zoals Hayley
¤700-1200 lijkt mij?quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef Rechterbal het volgende:
Hoeveel ben ik kwijt voor een Fender P of J bass?
Lekkere combi lijkt me, jammer dat er geen 10' in zitquote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef J0ttem het volgende:
[..]
¤700-1200 lijkt mij?
Nu ik hier toch post, ff showen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die Bongo's blijf ik spuuglelijk vindenquote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef J0ttem het volgende:
[..]
¤700-1200 lijkt mij?
Nu ik hier toch post, ff showen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een beschadigde bas is niet zo tofquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef MASD het volgende:
Hardcase opbergkoffers zijn echt te duur.
Ja. Maar goed. Als arme student heb ik al mijn geld uitgegeven aan een hollowbody en ik bedacht mij na het zien van mijn oude bass, dat het inderdaad handig zou zijn. Is ook wat fragieler dan dat massief stuk hout dat ik eerst had.quote:Op maandag 21 september 2009 01:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Een beschadigde bas is niet zo tof
Ik heb hem ook, hij bevalt me ook zeer goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef Brammie1 het volgende:
M'n Boss Overdrive pedaal bevalt goed
Zo te zien is het een actieve bas, dus ik ga er van uit dat het 9-volt batterij leeg is:quote:Op maandag 21 september 2009 18:29 schreef tomtomkortom het volgende:
Beterschap allereerst!
Rare vraag misschien: ik denk dat de 'accu' van mijn 5-snaar leeg is. Bij inpluggen hoor ik eerst een basgeluid wat geleidelijk overgaat in een distorted bass en vervolgens helemaal wegvalt. Nu zit mijn achterste pick-up al geruime tijd los omdat één van de schroeven er uit is gekomen en zoek is geraakt.
Het geluid heeft ongetwijfeld iets te maken met de losse pick-up, maar ik denk dat de accu er ook een rol in speelt. Mijn vraag dus:
Hoe of waar laat je een bas accu op?
Dit is de betreffende basgitaar (http://www.ibanez.co.jp/products/eb_page09.php?area_id=3&data_id=123&color=CL01&year=2009&cat_id=2&series_id=203)
Doet wel een beetje kaal aan zoquote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef KaMo het volgende:
Ws snel deze bestellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Tsjechische RickenBacker Replica
En dan op langertermijn er een slagplaat voor laten maken, en ric elementen/brug
Maar ik twijfel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |