D66/GL/VVD coalitie zie ik wel zitten anders.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef etidoc het volgende:
De man doet 't niet best, maar ik zie niet in wie er in vredesnaam een betere job kan doen onder de huidige omstandigheden. ...
Deze coalitie is butt, maar een linkse coalitie is ook niets ( laat waarschijnlijk de schulden nog veeeeeeeeel verder oplopen) en een echt rechtse coalitie met Wilders ga ik niet eens noemen...
Dus van mij mag hij blijven.
En dat laatste zie jij als een goede ontwikkeling?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het zou op zich een goede ontwikkeling zijn. Balkenende heeft zich zo ingegraven tegen Wilders dat een kabinet met Balkenende en Wilders simpelweg niet geloofwaardig is. Als Balkenende echter zou vertrekken zal een PVV-CDA-VVD kabinet stukken realistischer worden.
Ach, dan zal Verhagen 1 snel de geschiedenisboeken in verdwijnen. Verhagen 2 wordt dan een coalitie zonder de PVV en zal het wel uitkomen op een mix van CDA, PvdA, VVD, CU, D'66. Dan heeft het stemvee ook weer z'n pleziertje gehad, net als met de LPF.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat laatste zie jij als een goede ontwikkeling?
CU en D66 kunnen elkaar niet uitstaan en ik zie ook niet hoe het CDA en D66 voor een tweede keer aan elkaar te lijmen zijn. Dit gaat dus nog veel minder werken dan een VVD CDA PVV kabinet.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dan zal Verhagen 1 snel de geschiedenisboeken in verdwijnen. Verhagen 2 wordt dan een coalitie zonder de PVV en zal het wel uitkomen op een mix van CDA, PvdA, VVD, CU, D'66. Dan heeft het stemvee ook weer z'n pleziertje gehad, net als met de LPF.
Jaquote:
Daarom zei ik ook 'mix' en niet perse een coalitie met CU en D'66, maar de ene of de andere. Maar we zullen zien hoe het loopt. Nog wel even wachten want het kabinet gaat niet vallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
CU en D66 kunnen elkaar niet uitstaan en ik zie ook niet hoe het CDA en D66 voor een tweede keer aan elkaar te lijmen zijn. Dit gaat dus nog veel minder werken dan een VVD CDA PVV kabinet.
Het CDA zou direct kiezen voor D66 als de alternatieven de SP, Wilders en Groenlinks zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
CU en D66 kunnen elkaar niet uitstaan en ik zie ook niet hoe het CDA en D66 voor een tweede keer aan elkaar te lijmen zijn. Dit gaat dus nog veel minder werken dan een VVD CDA PVV kabinet.
Da 's natuurlijk wat anders dan halverwege de kabinetsperiode van premier switchen. Ik zie die motie van wantrouwen wel aankomen als ze dit doorzetten.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat zullen we zeggen, je hebt weinig geschiedkundige kennis?
Volgens mij zijn zowel Kok als Lubbers in het zadel gehesen na een verkiezing waar resp. Den Uyl en Van Agt de partij verkiezings-kar hadden getrokken.
Nee, daar hebben we het niet over. Men verwacht dat het Verdrag van Lissabon later dit jaar in werking zal treden, waarmee de functie die Balkenende volgens het nieuwsbericht ambieert gecreëerd wordt. Aangezien JP volgens dit bericht de eerste voorzitter zou worden, zou hij dus wel degelijk dit jaar al zijn functie als premier moeten opgeven en niet pas in mei 2011.quote:Zou wel uitzonderlijk zijn als dit mid-sessie gebeurt, en dat zal dus ook niet gebeuren, we hebben het over na de verkiezingen.
Onzin. Bij goede plannen hebben ze geen poot om op te staan. Dit domme misverstand moet eindelijk eens de wereld uitquote:Op donderdag 17 september 2009 09:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Populistisch of niet, hij heeft wel gelijk.
Die milieuhippies hebben veelste veel macht om belangrijke projecten te blokkeren.
Wees gerust CDA en D66 passen nog een stuk meer bij elkaar dan CDA en PVVquote:Op donderdag 17 september 2009 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
CU en D66 kunnen elkaar niet uitstaan en ik zie ook niet hoe het CDA en D66 voor een tweede keer aan elkaar te lijmen zijn.
Zijn broer heeft zeer grote belangen bij de oorlog in Afghanistan hoor, google maar op Roland Balkenende.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ik het niet geheel eens ben met zijn beleid maar dat hij het land in de steek laat en dergelijke opmerkingen gaan mij te ver. Het is niet dat hij zijn zakken gaat vullen in het bedrijfsleven.
Volgens mij heeft de JPB ook nog nooit iets gedaan dat je hem kan betichten van eigen zakken vullen. De beste man gebruikt in tegenstelling van zijn collega's niet eens zijn creditcard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |