quote:Op donderdag 17 september 2009 09:02 schreef Prowl het volgende:
Toen mijn eerste cavia aan het dood gaan was heb ik gewoon het keeltje dichtgeknepen en een half jaar later een nieuwe gekocht, goedkoopste oplossing
Wel toevallig dat ik daarvoor net seizoen 2 van : Dead Like Me" gekeken heb
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Bouw hem nog even snel om in een vechtmachine !!
[ afbeelding ]
Keeltje dichtknijpen... als je toch liever je zelf beest dood maakt, breek dan iig gewoon zijn nek.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:07 schreef Prowl het volgende:
Een cavia van 7,50 of een rekening van 200,= voor mij is die keuze snel gemaakt
Of kwak hem uit je raam vanaf de tweede verdieping.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Keeltje dichtknijpen... als je toch liever je zelf beest dood maakt, breek dan iig gewoon zijn nek.
Ze ligt nu in de couveuse om wat op te warmen. Ze heeft 2 spuitjes met vocht gehad en 1 onstekingsremmer. Ze is best wel mager geworden (terwijl ze eerst vrij dikkig was) omdat ze dus niet (goed) eet/at, en de DA zei dat dat best snel kon gaan met zo'n beestje. Maar ze heeft dus ook ontstoken oogjes en we kwamen er ook achter dat ze bloed poepte (wat ik nog niet wist omdat er gewoon normale keutels in het hok lagen). Dus ze weet niet helemaal wat er aan de hand was, maar ze denkt dat het een soort virus of infectie is.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:32 schreef swarmahoer het volgende:
het is half 9, ben benieuwd naar de uitslag
Ik ben nog nét geen 17, ben ik dan volwassen?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:59 schreef zovty het volgende:
Met aller respect voor de cavia, maar ik denk altijd dat er een steekje los is aan volwassen mensen die cavias hebben.
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze ligt nu in de couveuse om wat op te warmen. Ze heeft 2 spuitjes met vocht gehad en 1 onstekingsremmer. Ze is best wel mager geworden (terwijl ze eerst vrij dikkig was) omdat ze dus niet (goed) eet/at, en de DA zei dat dat best snel kon gaan met zo'n beestje. Maar ze heeft dus ook ontstoken oogjes en we kwamen er ook achter dat ze bloed poepte (wat ik nog niet wist omdat er gewoon normale keutels in het hok lagen). Dus ze weet niet helemaal wat er aan de hand was, maar ze denkt dat het een soort virus of infectie is.
Ik moet in ieder geval om 11u bellen om te kijken hoe het met haar gaat en wat er verder gaat gebeuren. Als ze voor die tijd ineens heel erg achteruit gaat bellen ze mij.
Da's echt kut he.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben 28 en ik heb een cavia: Hammie. wat is daar mis mee?
@Suusje gelukkig gaat het wat beter. Ik had eerst ook 2 cavia's de ander heette Pipo. Pipo had hetzelfde als jouw cavia maar ik ging direct naar dierenarts, maar helaas was Pipo niet meer te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
En hoeveel gaat je dit kosten ?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze ligt nu in de couveuse om wat op te warmen. Ze heeft 2 spuitjes met vocht gehad en 1 onstekingsremmer. Ze is best wel mager geworden (terwijl ze eerst vrij dikkig was) omdat ze dus niet (goed) eet/at, en de DA zei dat dat best snel kon gaan met zo'n beestje. Maar ze heeft dus ook ontstoken oogjes en we kwamen er ook achter dat ze bloed poepte (wat ik nog niet wist omdat er gewoon normale keutels in het hok lagen). Dus ze weet niet helemaal wat er aan de hand was, maar ze denkt dat het een soort virus of infectie is.
Ik moet in ieder geval om 11u bellen om te kijken hoe het met haar gaat en wat er verder gaat gebeuren. Als ze voor die tijd ineens heel erg achteruit gaat bellen ze mij.
De reden waarom ik gister niet belde was omdat het 's avonds laat was en mijn moeder maar zei dat ik het nog even moest aanzien en 'morgen' de dierenarts bellen. Omdat ze toen gewoon zwak was en niet at. Maar toen ik vanochtend wakker werd was ze er veel erger aan toe dus toen heb ik gelijk ff die spoed-lijn gebeld.
Ze heet trouwens Gwen. En haar zusje Fergie
Van Gwen Stefani en Fergie van B.E.P. Vond de vorige eigenaar leuke namen
Ik vind mensen die zo reageren altijd zo harteloos overkomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoeveel gaat je dit kosten ?
Niet lullig bedoelt, maar zo'n cavia kost ¤ 5- ?!? Kun je je niet beter een nieuwe halen ?
Ja, dat is het wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zo reageren altijd zo harteloos overkomen.
Je raakt toch gehecht aan zo'n beestje? Het is geen 'ding' in ieder geval dat je zomaar kunt vervangen.
Het kutte is dat ze dan vaak nog even blijven leven.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:12 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Of kwak hem uit je raam vanaf de tweede verdieping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |