SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik kan nu niets doen tot half 9 omdat die dierenarts dan toch nog niet open is.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en toch had je tijd om dit hele verhaal te typen?
Dat kan zijn ja, maar dan maak ik de afspraak pas. Dan kan het nog een uur of wat duren voor ik daar terecht kan en moet ik daar ook nog helemaal heen fietsen met dat beest in het vervoersbakje...quote:Op donderdag 17 september 2009 07:59 schreef padlarf het volgende:
Dat halve uurtje wachten trekt dat beest ook nog wel
Helemaal Kut!! Sterkte!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat kan zijn ja, maar dan maak ik de afspraak pas. Dan kan het nog een uur of wat duren voor ik daar terecht kan en moet ik daar ook nog helemaal heen fietsen met dat beest in het vervoersbakje...
En ze gaat echt steeds meer achteruit.
Echt zielig
Ja dat weet ik, ik heb vaker cavia's gehad en ook andere zeer gevoelige knaagdiertjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef RaymondK het volgende:
Tis lullig, maar een zieke cavia is een dooie cavia.
Ze kunnen weinig hebben, en zeker geen tocht...
Hoe oud is i?
Zo dringend is het dus toch niet. Slotjequote:Op donderdag 17 september 2009 07:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En ik ga echt die klootzak niet nog een keer bellen
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Suusje-V het volgende:
Phieww gelukkig zijn ze telefonisch al om 8u bereikbaar (staat zelf niet op de site maar gewoon geprobeerd).
Mijn dierenarts is natuurlijk veel beterIk kan om 08.50 terecht!
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef Crack_ het volgende:
Hoe oud is ie dan ? Want als ie 3 jaar is ofzo, dan snap ik het nog wel maar als ie 8 is.. dan is het beestje gewoon oud
Dus zo oud is ze nog niet.quote:
Ahww, nou ik hoop dat 't goed komt!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[..]
Dus zo oud is ze nog niet.
Lees het topic eens door man.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
spring op je fiets, en zorg dat je er half 9 bent. Dan wacht je daar net zo lang totdat hij een plekje voor je heeft..
Dat is het punt juist. Waar ik naartoe belde wás de spoedkliniek waar je 24/7 terecht kan.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:18 schreef controlaltdelete het volgende:
vreemd die dierenarts, hier heb je een spoedkliniek. Kun je 24/7 terecht met je huisdier, is wel wat duurder dan de dierenarts maar als je dier in nood zit heb ik het er voor over.
Hoe gaat het nu met het beestje? Ik zou er wel wat van zeggen tegen je dierenarts straks.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Waar ik naartoe belde wás de spoedkliniek waar je 24/7 terecht kan.
Daarom vind ik het zo klote dat die gast me gewoon laat wachten.
Maargoed ik ga nu dus weg.. Ik hoop dat 't goed komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |