abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73033410
Gaat nog steeds lekker mijn ING & Aegon aandelen, rendement is op dit moment 15%
BlaBlaBla
pi_73035836
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Oke, ik ga het weer short aex proberen nu...
Kan je beter proberen rond de 316-318 voor de aex denk, dan is er op KT een terugval te verwachten.
pi_73036120
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:17 schreef Vandergeld het volgende:
Kan je beter proberen rond de 316-318 voor de aex denk, dan is er op KT een terugval te verwachten.
Wat voor aanwijzingen heb je hiervoor?
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73036541
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:

[..]

Wat voor aanwijzingen heb je hiervoor?
Elliott Wave analyse, we zijn bezig met het afronden van een 5 wave sinds de 286 waarbij we niet hoger gaan komen dan 322 op KT omdat dan golf 3 de kortste is wat nooit het geval is. Binnenkort dus een topje te verwachten, met daarna een correctie. Deze correctie dient boven de 303 te blijven om het bullish plaatje voor de komende weken niet te verstoren
pi_73042125
Damn, ff een lijntje recht naar beneden op WS... Altijd leuk om te zien.
pi_73043605
Hey vandergeld, leg je ook tarrotkaarten?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73043784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Elliott Wave analyse, we zijn bezig met het afronden van een 5 wave sinds de 286 waarbij we niet hoger gaan komen dan 322 op KT omdat dan golf 3 de kortste is wat nooit het geval is. Binnenkort dus een topje te verwachten, met daarna een correctie. Deze correctie dient boven de 303 te blijven om het bullish plaatje voor de komende weken niet te verstoren
[ afbeelding ]
Tsja, als ik het zo zie zou dit inderdaad kunnen, maarja, hij kan ook een neerwaartse beweging gaan maken...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73043826
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:38 schreef dramatiek het volgende:
Hey vandergeld, leg je ook tarrotkaarten?
Fuck off. Hij draagt iets bij, jij bent gewoon nutteloos.
pi_73043944
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:

[..]

Tsja, als ik het zo zie zou dit inderdaad kunnen, maarja, hij kan ook een neerwaartse beweging gaan maken...
We zitten in een uptrend, die bestaat uit 5 golven. Golf 1,3,5 hiervan zijn impulsief en tellen zelf ook 5 golven. We zitten nu in golf 3, en deze dient dus 5 golven te hebben en dat is nog niet te tellen. Dus nog een kleine stoot omhoog blijft het voorkeursscenario.
pi_73045788
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

We zitten in een uptrend, die bestaat uit 5 golven. Golf 1,3,5 hiervan zijn impulsief en tellen zelf ook 5 golven. We zitten nu in golf 3, en deze dient dus 5 golven te hebben en dat is nog niet te tellen. Dus nog een kleine stoot omhoog blijft het voorkeursscenario.
JIj denkt dat we nu in golf 3 van C zitten toch? Dan krijgen we idd morgen of vrijdag het eind van 5 van 3 te zien. Daarna kleine shortpositie voor golf 4 van C.
pi_73045921
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Fuck off. Hij draagt iets bij, jij bent gewoon nutteloos.
ow een fan...

Ik vind het projecteren van wetmatigheden nutteloos. Weet ook niet of geen bijdrage beter is dan een nutteloze bijdrage. Al ben ik het ermee eens dat die bijdrages voor jou en voor anderen misschien nuttig kunnen zijn. Zal me in het vervolg weerhouden van commentaar.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73046011
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

JIj denkt dat we nu in golf 3 van C zitten toch? Dan krijgen we idd morgen of vrijdag het eind van 5 van 3 te zien. Daarna kleine shortpositie voor golf 4 van C.
Ik ga niet shorten, wacht op een nieuw long instapmoment. Dat heeft mijn voorkeur vanwege de risk/reward verhouding.
pi_73046152
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef dramatiek het volgende:

[..]

ow een fan...

Ik vind het projecteren van wetmatigheden nutteloos. Weet ook niet of geen bijdrage beter is dan een nutteloze bijdrage. Al ben ik het ermee eens dat die bijdrages voor jou en voor anderen misschien nuttig kunnen zijn. Zal me in het vervolg weerhouden van commentaar.
Het maakt niet uit wat jij nutteloos vind of niet, het gaat erom waar je rendement mee kunt halen. Met EW lukt mij dit goed, dus maak ik er gebruik van..
pi_73047557
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:06 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat jij nutteloos vind of niet, het gaat erom waar je rendement mee kunt halen. Met EW lukt mij dit goed, dus maak ik er gebruik van..
Wat nou als de beurs zich niet aan jouw EW houdt? Wat doe je dan? Trek je dan nieuwe lijntjes?

Ben echt serieus geïnteresseerd in de antwoorden, aangezien jij zo veel geloof hecht aan deze methode.
pi_73048029
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat nou als de beurs zich niet aan jouw EW houdt? Wat doe je dan? Trek je dan nieuwe lijntjes?

Ben echt serieus geïnteresseerd in de antwoorden, aangezien jij zo veel geloof hecht aan deze methode.
dan zet ie de cijfers anders , ik geloof ook wel in waves alleen ik denk niet dat je voorspellen kunt waar deze gaat bijvoorbeeld gaat toppen
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_73048171
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dan zit ik fout met mijn patroon en neem afstand tot de markt. Dan maak ik een nieuwe analyse en vooruit met de geit weer.
pi_73048764
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef edwinh het volgende:

[..]

dan zet ie de cijfers anders , ik geloof ook wel in waves alleen ik denk niet dat je voorspellen kunt waar deze gaat bijvoorbeeld gaat toppen
In het geval van VdG wel. Aangezien golf 3 nooit de kortste golf is, kan golf 5 in principe max 322 zijn.
pi_73049434
fed houdt rente gelijk , als de dowjones 10.000pnt ga ik short.
pi_73051502
Ik denk dat dit het moment is om short te gaan

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=apGfZLNphh60

de rally begon toen fed aangaf alles te kopen wat los en vast zat, de rally eindigt nu ze minder gaat kopen
pi_73051519
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:02 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Dan zit ik fout met mijn patroon en neem afstand tot de markt. Dan maak ik een nieuwe analyse en vooruit met de geit weer.
En als de markt zich daar dan ook niet aan houdt? Blijf je je stappen herhalen?

Er zijn een aantal mensen hier die het einde van het huidige financiële systeem hebben voorspeld. Oa ik . Of dit gebeurt of niet, het lijkt voor steeds meer economen duidelijk dat aan de fundamenten niets is gedaan. Een nieuwe crash lijkt onvermijdelijk.

Wat nou als het niet bij alleen een crash blijft en de markt maar blijft zakken? Blijf je dan alsmaar doorgaan met het herbekijken?
pi_73051521
Lastig nu, Amerikaanse beurzen hebben 5 wave omhoog afgerond, Europese nog niet, vraag is of die dat morgen nog gaan redden, want er staat inmiddels een vrij zware reversal op US indices.
pi_73051666
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En als de markt zich daar dan ook niet aan houdt? Blijf je je stappen herhalen?

Er zijn een aantal mensen hier die het einde van het huidige financiële systeem hebben voorspeld. Oa ik . Of dit gebeurt of niet, het lijkt voor steeds meer economen duidelijk dat aan de fundamenten niets is gedaan. Een nieuwe crash lijkt onvermijdelijk.

Wat nou als het niet bij alleen een crash blijft en de markt maar blijft zakken? Blijf je dan alsmaar doorgaan met het herbekijken?
Wat bedoel je met dat de beurzen maar blijven zakken? Ik ga voorlopig er van uit dat we de komende jaren hard zakken richting de 1000 van de DOW
pi_73052193
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat de beurzen maar blijven zakken? Ik ga voorlopig er van uit dat we de komende jaren hard zakken richting de 1000 van de DOW
Ik doel eigenlijk op dat het zakken/stijgen (we zitten nu in een crash/depressie, vandaar dat ik zakken pak als voorbeeld) in 1 rechte lijn. Dus zonder enige vorm van correctie.

Of in een patroon dat niet past binnen jouw model.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 september 2009 @ 21:53:01 #124
862 Arcee
Look closer
pi_73052526
Wow, waarom stort WS zo in?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73052770
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Arcee het volgende:
Wow, waarom stort WS zo in?
Oh, ja, ik heb wat verkocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 21:58:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')