Kan je beter proberen rond de 316-318 voor de aex denk, dan is er op KT een terugval te verwachten.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Oke, ik ga het weer short aex proberen nu...
Wat voor aanwijzingen heb je hiervoor?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:17 schreef Vandergeld het volgende:
Kan je beter proberen rond de 316-318 voor de aex denk, dan is er op KT een terugval te verwachten.
Elliott Wave analyse, we zijn bezig met het afronden van een 5 wave sinds de 286 waarbij we niet hoger gaan komen dan 322 op KT omdat dan golf 3 de kortste is wat nooit het geval is. Binnenkort dus een topje te verwachten, met daarna een correctie. Deze correctie dient boven de 303 te blijven om het bullish plaatje voor de komende weken niet te verstorenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Wat voor aanwijzingen heb je hiervoor?
Tsja, als ik het zo zie zou dit inderdaad kunnen, maarja, hij kan ook een neerwaartse beweging gaan maken...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Elliott Wave analyse, we zijn bezig met het afronden van een 5 wave sinds de 286 waarbij we niet hoger gaan komen dan 322 op KT omdat dan golf 3 de kortste is wat nooit het geval is. Binnenkort dus een topje te verwachten, met daarna een correctie. Deze correctie dient boven de 303 te blijven om het bullish plaatje voor de komende weken niet te verstoren
[ afbeelding ]
Fuck off. Hij draagt iets bij, jij bent gewoon nutteloos.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:38 schreef dramatiek het volgende:
Hey vandergeld, leg je ook tarrotkaarten?
We zitten in een uptrend, die bestaat uit 5 golven. Golf 1,3,5 hiervan zijn impulsief en tellen zelf ook 5 golven. We zitten nu in golf 3, en deze dient dus 5 golven te hebben en dat is nog niet te tellen. Dus nog een kleine stoot omhoog blijft het voorkeursscenario.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Tsja, als ik het zo zie zou dit inderdaad kunnen, maarja, hij kan ook een neerwaartse beweging gaan maken...
JIj denkt dat we nu in golf 3 van C zitten toch? Dan krijgen we idd morgen of vrijdag het eind van 5 van 3 te zien. Daarna kleine shortpositie voor golf 4 van C.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
We zitten in een uptrend, die bestaat uit 5 golven. Golf 1,3,5 hiervan zijn impulsief en tellen zelf ook 5 golven. We zitten nu in golf 3, en deze dient dus 5 golven te hebben en dat is nog niet te tellen. Dus nog een kleine stoot omhoog blijft het voorkeursscenario.
ow een fan...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Fuck off. Hij draagt iets bij, jij bent gewoon nutteloos.
Ik ga niet shorten, wacht op een nieuw long instapmoment. Dat heeft mijn voorkeur vanwege de risk/reward verhouding.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
JIj denkt dat we nu in golf 3 van C zitten toch? Dan krijgen we idd morgen of vrijdag het eind van 5 van 3 te zien. Daarna kleine shortpositie voor golf 4 van C.
Het maakt niet uit wat jij nutteloos vind of niet, het gaat erom waar je rendement mee kunt halen. Met EW lukt mij dit goed, dus maak ik er gebruik van..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef dramatiek het volgende:
[..]
ow een fan...![]()
Ik vind het projecteren van wetmatigheden nutteloos. Weet ook niet of geen bijdrage beter is dan een nutteloze bijdrage. Al ben ik het ermee eens dat die bijdrages voor jou en voor anderen misschien nuttig kunnen zijn. Zal me in het vervolg weerhouden van commentaar.
Wat nou als de beurs zich niet aan jouw EW houdt? Wat doe je dan? Trek je dan nieuwe lijntjes?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat jij nutteloos vind of niet, het gaat erom waar je rendement mee kunt halen. Met EW lukt mij dit goed, dus maak ik er gebruik van..
dan zet ie de cijfers andersquote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat nou als de beurs zich niet aan jouw EW houdt? Wat doe je dan? Trek je dan nieuwe lijntjes?
Ben echt serieus geïnteresseerd in de antwoorden, aangezien jij zo veel geloof hecht aan deze methode.
Dan zit ik fout met mijn patroon en neem afstand tot de markt. Dan maak ik een nieuwe analyse en vooruit met de geit weer.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat nou als de beurs zich niet aan jouw EW houdt? Wat doe je dan? Trek je dan nieuwe lijntjes?
Ben echt serieus geïnteresseerd in de antwoorden, aangezien jij zo veel geloof hecht aan deze methode.
In het geval van VdG wel. Aangezien golf 3 nooit de kortste golf is, kan golf 5 in principe max 322 zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef edwinh het volgende:
[..]
dan zet ie de cijfers anders, ik geloof ook wel in waves alleen ik denk niet dat je voorspellen kunt waar deze gaat bijvoorbeeld gaat toppen
En als de markt zich daar dan ook niet aan houdt? Blijf je je stappen herhalen?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:02 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dan zit ik fout met mijn patroon en neem afstand tot de markt. Dan maak ik een nieuwe analyse en vooruit met de geit weer.
Wat bedoel je met dat de beurzen maar blijven zakken? Ik ga voorlopig er van uit dat we de komende jaren hard zakken richting de 1000 van de DOWquote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als de markt zich daar dan ook niet aan houdt? Blijf je je stappen herhalen?
Er zijn een aantal mensen hier die het einde van het huidige financiële systeem hebben voorspeld. Oa ik. Of dit gebeurt of niet, het lijkt voor steeds meer economen duidelijk dat aan de fundamenten niets is gedaan. Een nieuwe crash lijkt onvermijdelijk.
Wat nou als het niet bij alleen een crash blijft en de markt maar blijft zakken? Blijf je dan alsmaar doorgaan met het herbekijken?
Ik doel eigenlijk op dat het zakken/stijgen (we zitten nu in een crash/depressie, vandaar dat ik zakken pak als voorbeeld) in 1 rechte lijn. Dus zonder enige vorm van correctie.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat de beurzen maar blijven zakken? Ik ga voorlopig er van uit dat we de komende jaren hard zakken richting de 1000 van de DOW
Oh, ja, ik heb wat verkocht.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Arcee het volgende:
Wow, waarom stort WS zo in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |