Ja zeer hoog risicoprofiel dus. Met iets langere looptijd kun je ook prima op kleine koersbewegingen inspelen zonder dat die tijdswaarde snel vaporiseert en je hebt langer kans om gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Allerminste 90 dagen voor expiratie ligt maar net aan je risicoprofiel als beleggen, ik zelf gebruik eigenlijk nooit opties die langer dan 1/2 maanden looptijd hebben.
ik doe nu alleen nog maar opties tussen de 3 en 6 maanden, dat gezeur dat de tijdswaarde er snel uit loopt wil ik niet meer, ik heb vaak zat gehad dat de onder liggende waarde gunstig veranderde maar dat de tijdswaarde de optie stabiel houdt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:51 schreef edikt het volgende:
[..]
Ja zeer hoog risicoprofiel dus. Met iets langere looptijd kun je ook prima op kleine koersbewegingen inspelen zonder dat die tijdswaarde snel vaporiseert en je hebt langer kans om gelijk te krijgen.
Wouldn't surprise me.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:59 schreef E.Slangen het volgende:
Komende weken/maanden sterkere dollar en zwakke beurs. Response van de Treasury en Fed... We need a second stimulus! Mark my words..
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik doe nu alleen nog maar opties tussen de 3 en 6 maanden, dat gezeur dat de tijdswaarde er snel uit loopt wil ik niet meer, ik heb vaak zat gehad dat de onder liggende waarde gunstig veranderde maar dat de tijdswaarde de optie stabiel houdt.
Als de overheid in de markt zit is er altijd veel volatiliteit.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komende weken gaan we naar beneden. Momenteel zijn we aan het uittoppen. De markt is veel te volatiel.
Haha, dat riepen we in juli alquote:Op woensdag 30 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komende weken gaan we naar beneden. Momenteel zijn we aan het uittoppen. De markt is veel te volatiel.
IN november gaat er minimaal 40 punten af.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:15 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in!Ja, correctie van max. 5% ofzo....
Eerst top neerzetten op 320.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sluit je maar aan bij alle andere profeten in dit topic die verklaarden dat we in September een nieuw dieptepunt zouden bereiken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN november gaat er minimaal 40 punten af.
Ik zit er een beetje mee dat veel te veel mensen daar in geloven, ik zie eerder een enorme downturn als niemand hem meer verwacht...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nieuwe lows in september? Wie hebben dat voorspeld dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sluit je maar aan bij alle andere profeten in dit topic die verklaarden dat we in September een nieuw dieptepunt zouden bereiken.
Beursvloer #100: Banks are more dangerous than standing armiesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nieuwe lows in september? Wie hebben dat voorspeld dan?
Volume begint wel op te drogen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje mee dat veel te veel mensen daar in geloven, ik zie eerder een enorme downturn als niemand hem meer verwacht...
Dat kan nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb zelf 2 scenario's, 1e met topje rond 320 een dezer dagen(30%kans m.i.) andere met top in oktober rond de 330-340(70% kans).quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Volume begint wel op te drogen.
Ik kan ze niet vinden, quote ze maar voor me.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beursvloer #100: Banks are more dangerous than standing armies
Zoeken op septemberEn vanaf daar zo ongeveer in elk topic wel een keer
Gezien de BDI schat ik de kans groter dat we volgende week een absolute top maken. Voorlopig blijf ik overigens long SnP tot 1090+quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb zelf 2 scenario's, 1e met topje rond 320 een dezer dagen(30%kans m.i.) andere met top in oktober rond de 330-340(70% kans).
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beursvloer #100: Banks are more dangerous than standing armies
Zoeken op septemberEn vanaf daar zo ongeveer in elk topic wel een keer
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Later dan dat iedereen verwacht. Ik denk zelf aan oktober, maar omdat heel veel mensen denken dat we een grote downturn krijgen rond september/oktober zou het ook wel een november/ december worden voordat we een topje gaan neerzetten...
Ik weet het nog niet, ik zie ook Olie/USD zich klaar maken voor een stijgingsgolf waarbij brent boven de 76 kann gaaan en de USD weer boven de 1.48. Als ik dat meeneem word ik steeds zekerder van een topje die niet nu al komt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gezien de BDI schat ik de kans groter dat we volgende week een absolute top maken. Voorlopig blijf ik overigens long SnP tot 1090+
Hier denk ik zelf ook aan, alleen 330-340 kan hoger komen te liggen. Het gaat puur van de kwartaalcijfers die uitkomen afhangen. We weten allemaal dat omzetten drastisch gedaald zijn of nog steeds dalen. Maar zolang de bedrijven door bezuinigingen en boekhoudtrucjes hun winst weten op te krikken, word dat als positief gezien en gaan we nog een forse rally tegemoet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb zelf 2 scenario's, 1e met topje rond 320 een dezer dagen(30%kans m.i.) andere met top in oktober rond de 330-340(70% kans).
Er zit natuurlijk al een hoop verwachting in de koersen. Koers van apple bijv staat bijna op een ATH.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Hier denk ik zelf ook aan, alleen 330-340 kan hoger komen te liggen. Het gaat puur van de kwartaalcijfers die uitkomen afhangen. We weten allemaal dat omzetten drastisch gedaald zijn of nog steeds dalen. Maar zolang de bedrijven door bezuinigingen en boekhoudtrucjes hun winst weten op te krikken, word dat als positief gezien en gaan we nog een forse rally tegemoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |