Hij heeft er meerdere. Bedoel je deze toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al door het boek van Stephen LaBerge.
Nee het is deze:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere. Bedoel je deze toevallig?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006400744/index.html
Gewoon prijzen vergelijken. Je kunt Amazon.com .uk .de en .fr allemaal proberenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef ShevaJB het volgende:
Halen jullie die boeken via Amazon? Bol heeft ze ook, alleen wat duurder.
Ik heb deze ook, is echt een aanrader!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee het is deze:
[ afbeelding ]
Ik schrijf nu sinds een tijdje op wat ik heb gedroomd (zoals aanbevolen in het filmpje). Heb er een stuk of 10 en het valt me op dat;quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Oneens het volgende:
ik zag laatst dit bij Editie NL
http://www.rtl.nl/compone(...)dromen.avi_plain.xml
Moet het zo lukken, of is dat wat te makkelijke gedacht?
In geval van dat eerste, wat heb je dan aan zo'n boek?
Naar is dat he. Vooral als je achternagezeten wordt, of in een bedreigende situatie dan wil je gewoon wakker worden en het lukt niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:42 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb best vaak Lucide dromen maar, als ik er dan achterkom dat ik droom word ik wakker.
Dit is niet altijd het geval, een keer kon ik niet ui mijn droom komen
Appart.... dat is wel een apart woord in ieder geval. Wat betekent het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:26 schreef GuitarJJ het volgende:
3) als ik overdag een appart (of weinig gebruikt) woord hoor, komt dat ook nog wel eens terug
Dat doe ik sindsdien ook en heb er een stuk of 20quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik schrijf nu sinds een tijdje op wat ik heb gedroomd (zoals aanbevolen in het filmpje). Heb er een stuk of 10 ...
Hoe heb je dit geoefend dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef smiksmaksmek het volgende:jaren heb ik gezwoegd en nou is het eindelijk gelukt
quote:Lucide dromen zijn meestal helemaal niet zo wazig als normale dromen, juist vele malen helderder.Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef herzberg het volgende:
lucide dromen zijn net zo 'wazig' als normale dromen. dit kun je echter verbeteren met visualisatieoefeningen.
wat betreft die schimmen raad ik je aan om star trek voyager aflevering s04e13, waking moments, te kijken.
quote:Waar heb je vandaan dat je eerder slaapverlamming krijgt en schimmen gaat zien?Op zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef XanoniemX het volgende:
hee allemaal.
ik heb me voorgenomen om lucide te willen dromen,ik heb al veel leuke verhalen gehoord maar ook een paar nare,zoals bijvoorbeeld dat je slaapverlamming krijgt,en allemaal schimmen gaat zien etc etc.
nou zit ik met een paar vraagjes,en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden;;
-Als je lucide droomt,is dat dan hetzelfde als een gewone droom(ook zo onduidelijk en wazig)?
-Als je een lucide droom hebt,ziet dat hetzelfde eruit als het dagelijkse leven,lijkt het SUPERecht?
-Wat moet je doen om slaapverlamming,en enge schimmen te voorkomen?
-En ALS het niet voorkomen kan worden,hoe zorg je dan dat het snel weg is?
Alvast bed8nkt en ik hoop dat iemand me kan helpen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |