Dubbel genaaid dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:20 schreef stievun1234 het volgende:
Ik had een droom waarin ik lucide droomde, ik probeerde te vliegen maar het lukte niet
quote:Op maandag 21 december 2009 16:18 schreef Opperkaas het volgende:
Teken een cijfer op je hand kijk gedurende dag iedere 15 min naar dit cijfer op je hand zodat het automatische uiteindelijk gaat.
In je droom zal je dan ook constant naar je hand kjiken en geen cijfer zien, hierdoor weet je meteen dat je aan het dromen bent(lucide droom)
Werkt voor mij ieder geval
Geniaal, en stiekem zou ik dit ook erg tof vinden.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:48 schreef Trippii het volgende:
Stel je eens voor.
Je zit lekker achter je computer wat dingen te lezen, zoals nu deze post bijvoorbeeld, en ineens word je wakker.
Hoe creepy zou dat zijn?
Da's de enige manier waarop mensen het kunnen leren. Zelf ben ik er op jonge leeftijd achter gekomen zonder oefening maar meteen door signalering.quote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen. Sorry
Ben wel nieuwsgierig of het ook daadwerkelijk werkt.
Hou je bek hoer, die foto's ga ik nu mooi op internet verspreiden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind het maar eng die uittredende lui!
Flikker op etc
Ik ben benieuwd of die signaleringmethode werkt, ik ga het meteen proberen. Twee weken terug had ik toevallig een lucide droom, ik stond op een perron op de trein te wachten. Het duurde een eeuwigheid en dus besloot ik na een tijdje wat te drinken te gaan halen in de kiosk. Toen ik weer buiten kwam zag ik de trein net wegrijden, daar baalde ik zo van dat ik er gewoon achteraan ging vliegen en dat lukte ook nog. Dit vond ik zo vreemd dat ik spontaan wakker werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's de enige manier waarop mensen het kunnen leren. Zelf ben ik er op jonge leeftijd achter gekomen zonder oefening maar meteen door signalering.
Reviewsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Westsidee het volgende:
Hoe weet je of hij goed is als je hem nog moet doorlezen?![]()
Geniaal boek!quote:
Ik had na 1 hoofdstuk al door dat dit boek veel verder de diepte in ging dan alle boeken daarvoor. Alleen daardoor is dit boek al baanbrekend.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Westsidee het volgende:
Hoe weet je of hij goed is als je hem nog moet doorlezen?![]()
Voor een beginner is het ook wel oke, zitten wat tips en trucs tussen. Ik ben wel een beginner maar goed ik vind het wel fascinerend om te lezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Geniaal boek!![]()
[ afbeelding ]
Alleen maar 5-sterren reviews:
Reviews op amazon.com
Dit is voor mij echt het beste boek over Lucid Dreaming. Het is niet een boek voor mensen die net beginnen, maar voor mensen die er al iets vanaf weten en hongerig zijn naar meer kennis over dit fascinerende onderwerp. Het boek is dat: fascinerend
En, heeft het boek je geleerd hoe je lucide droomt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had na 1 hoofdstuk al door dat dit boek veel verder de diepte in ging dan alle boeken daarvoor. Alleen daardoor is dit boek al baanbrekend.
Nee dat wist ik al door het boek van Stephen LaBerge.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En, heeft het boek je geleerd hoe je lucide droomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |