He, lopen jullie mijn sig een beetje na te apenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind de clip van Pussy wel goed
Ik was eerdertquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
He, lopen jullie mijn sig een beetje na te apen[ afbeelding ]
AAAWWWHHHHquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
He, lopen jullie mijn sig een beetje na te apen[ afbeelding ]
Jij gaat voor die mannen zekerquote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind de clip van Pussy wel goed
Haha ja! Goede man!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij gaat voor die mannen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha ja! Goede man!
Je bedoeld zeker omdat ik dan homo ben ofzo hahahaha!!Ontken je maar niet, met je graf Toshiba lappertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik stuur je een plaatje hoor?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ontken je maar niet, met je graf Toshiba lappert
Omdat er mensen zijn die op het allerlaatste moment nog doneerden is er besloten dat we tot eind september groen blijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Wel godver de vloekvloek. Ik lees net dat het geld van de week is afgegeven voor die dierenasielshit. En nu hebben jullie nog die groene tags
Nog 2 weken dusquote:Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die op het allerlaatste moment nog doneerden is er besloten dat we tot eind september groen blijven![]()
Ik ben al aan het aftellen
Het is geen dierenasielshit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Wel godver de vloekvloek. Ik lees net dat het geld van de week is afgegeven voor die dierenasielshit. En nu hebben jullie nog die groene tags
Oke sorryquote:
Flikker op manquote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik stuur je een plaatje hoor?
Dat proberen we, maar jij herinnert ons er de hele tijd aanquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Stoeprand het volgende:
Is iedereen alweer vergeten dat ik een kloon van Krentebol ben?
Sorry.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat proberen we, maar jij herinnert ons er de hele tijd aan
Bij de kinderpostzegels welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke sorryHet idee was goed, die beestjes kunnen er ook niks aan doen.
Maar waarom moeten er users zo nodig voor beloond worden met een groen tagje voor hun ''goede daad''
Als ik aan de collectant een donatie geef krijg ik toch ook geen deursticker
dat zei alleen ikquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Stoeprand het volgende:
Is iedereen alweer vergeten dat ik een kloon van Krentebol ben?
Dan krijg ik er iets voor terug wat ik zelf weer kan gebruiken. Namelijk postzegelsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kinderpostzegels wel
En een deurstickerquote:Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan krijg ik er iets voor terug wat ik zelf weer kan gebruiken. Namelijk postzegels
Wat ben ik toch makkelijk te beïnvloedenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat zei alleen iken nu denk je het zelf ook
Dat zijn al die jonge pubertjesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat ben ik toch makkelijk te beïnvloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |