DWquote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLOOOOOOOOO!
Ik ben ook weer uitgewerkt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE NEGER DIE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
duidelijk een autistische twaalfjarige neger die ontkent dat ie in de ontkenningsfase zit
NEEHEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZITquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
duidelijk een autistische twaalfjarige neger die ontkent dat ie in de ontkenningsfase zit
nee je bent een twaalf jarige schizofrene autistische rokende neger die niet ontkent dat hij in de ontkennings fase zit.quote:
Ok ok, dan ben je een dertienjarige autistische rokende neger met adhdquote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ook met zelfmoordneigingenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok ok, dan ben je een dertienjarige autistische rokende neger met adhd
NEE-HEE, IK BEN GEEN TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZITquote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee je bent een twaalf jarige schizofrene autistische rokende neger die niet ontkent dat hij in de ontkennings fase zit.
en het even niet meer weet
NEEHEE, DAT BEN IK OOK NIETquote:Op donderdag 17 september 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok ok, dan ben je een dertienjarige autistische rokende neger met adhd
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
voel jij wat?
Ja. Misschien werd ik gewoon afgeleid door de pijn in m;n voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Erwinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef -Datdus- het volgende:
je bent gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dan ben ik eruitquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef -Datdus- het volgende:
je bent gewoonHè hè, eindelijk iemand die het doorheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Waarom van Krentenbol.?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik eruit![]()
Je bent een vijfenveertigjarige pedobear en tevens kloon van krentenbol met suicidale neigingen
Oh nee, ik mis de spannende gebeurtenissen op een internet forumquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk iets gemisthomo
Krentenbol is een fakerquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh nee, ik mis de spannende gebeurtenissen op een internet forum
Kut, mijn dekking is opgeblazen. Dan maar een nieuwe kloon aanmaken. Daag.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kut, mijn dekking is opgeblazen. Dan maar een nieuwe kloon aanmaken. Daag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |