abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72826380
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Airlocker het volgende:
Wilders
Roken is viesch
pi_72826493
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Otis. het volgende:

[..]

Ze krijgen een broche die ze op hun borst mogen draaien .
In de vorm van een gele ster?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72826541
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In de vorm van een gele ster?
BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!
pi_72826579
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Reken maar dat Wilders hoogintelligent is. Hij is ook briljant om dat niet te laten merken.

Ik vraag me alleen af hoe nonnen hierop gaan reageren
Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.
Derevaun Seraun.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:58:10 #80
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72826766
Het begin was aardig, maar wat hij daarna allemaal riep kan gewoon echt niet. Ik ben normaal de laatste die Hitler-vergelijkingen gaat maken maar het leek er toch wel heel erg op.

Nog schokkender is dat zijn achterban groeiende is, moet je nagaan hoeveel randdebielen we hier hebben rondlopen.
pi_72826793
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef Otis. het volgende:

[..]

BOHH GOED DAT JE HET EVEN UITLEGT!!!!!!
Geen dank. Ik ben de armen van geest hier altijd graad van dienst
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72826835
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Ik durf stellig te beweren dat Wilders niet hoog-intelligent is. Hij is retorisch sterk, zoals een populist betaamt. Hij brengt echter geen nuance, geen oplossing. De regering aan vallen is één ding, regeren een heel ander.
Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 00:02:53 #83
230491 Zith
pls tip
pi_72826899
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wilders brengt wel degelijk oplossingen, maar dat zijn geen oplossingen die jij van hem wil horen. Het feit dat je hem een populist noemt geeft al aan dat je nooit een idee van hem zult accepteren.
Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72826930
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Hij is gewoon feitelijk een populist hoor.
Feitelijk zou elke partij dat moeten zijn.
You dream it, I live it.
pi_72827008
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Adidah het volgende:

[..]

Leuk omdat het alle perken te buiten gaat. Dit neemt toch niemand serieus.
Het zal allemaal wel leuk zijn, maar wat hij zegt kan gewoon niet. Hoe ´leuk´ ook, dit moet je niet toelaten. `De vervuiler betaalt´ was de druppel en gaat gewoon echt te ver.

En het doel van politici is sowieso niet om via toffe one-liners, die niet uitvoerbaar zijn, de voorpagina's te halen en zo populair te worden bij de gemiddelde randdebiel. Politici moeten niet leuk zijn met toffe one-liners. Ze moeten via weldoordachte ideeën, die het land vooruit helpen, de voorpagina's halen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72827052
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Airlocker het volgende:
Wilders
pi_72827107
Grappige wet maar gaat het nooit redden natuurlijk. Sowieso verbieden op scholen en raadhuizen. Op straat en thuis moeten ze zelf maar weten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72827118
Volgend jaar iedere Hoofddoek een kenteken
pi_72827271
quote:

[..]

Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.

De enige 2 concrete voorstellen van hem die ik mij kan heugen (er zullen er vast nog wel een paar meer zijn), zijn dan nu zijn hoofddoekjesbelasting ( ) en zijn plan om iedere burger 400 euro te geven om de crisis te bestrijden ( ). Jammer genoeg denkt zijn electoraat niet genoeg na, en zo komt hij aan zijn politieke positie.
Derevaun Seraun.
pi_72827346
Wilders is ook niet het probleem eigenlijk. Het probleem is dat er nog steeds mensen (lees: randdebielen) zijn die op hem stemmen.
  donderdag 17 september 2009 @ 00:20:18 #91
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72827356
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Moeten wij ook een hoofddoek tax betalen als wij een capuchon ophebben?
Dat is godverdomme nog een apart klaagbaaktopic waard.

En wat als het van de winter -10 wordt, en iedereen een muts gaat dragen. Dan ook 1000 euro dokken? Oh, nee, wacht, het is natuurlijk niet uitvoerbaar.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72827361
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 17 september 2009 @ 00:21:17 #93
248844 Bowlingbal
pi_72827393
quote:

[..]

De WC-schoonmaakster van de Tweede Kamer heeft ook 'oplossingen'. Of oplosmiddelen. In ieder geval, zoiets.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 17 september 2009 @ 00:21:49 #94
248844 Bowlingbal
pi_72827407
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet toegeven niet alle ideeën van Wilders zijn goed. Maar ik zie hem liever dan al die linkse-lamlullen. Zoals SP en GL.
Eh, Wilders is links? Dat zei Rutte deze week nog.
- Donald Love
pi_72827468
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef bloodysunday het volgende:
Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen? Alleen rond het immigratie/islamthema staan zij ver van elkaar af, maar voor de rest ontloopt het elkaar niet zoveel.

Overigens, goeie onderbouwing ook "al die linkse-lamlullen". Zo kennen we de PVV-stemmer weer.
  donderdag 17 september 2009 @ 00:24:48 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72827493
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Adolf was ook links!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72827497
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja Rutte dat is een halfie. Die moeten ze wegsturen bij de VVD beter was Rita Verdonk de eerste "man".

Maar is een hoofddoek een kledingsstuk aangezien je het draagt voor je geloof?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72827540
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Je weet nog niet dat de SP en de PVV belachelijk dichtbij elkaar liggen? Alleen rond het immigratie/islamthema staan zij ver van elkaar af, maar voor de rest ontloopt het elkaar niet zoveel.

Overigens, goeie onderbouwing ook "al die linkse-lamlullen". Zo kennen we de PVV-stemmer weer.
Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?

Jij stemt dus links?

Overigens stem ik ook niet op de PVV hoor
AJAX AMSTERDAM!
pi_72827609
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Nee, Wilders brengt geen oplossingen. Hij geeft zijn 'oplossing', maar onderbouwt het niet. Hij wilt belastingverlaging, hij wilt meer politie op straat, hij wilt meer geld voor de AOW. Prima, maar waar haal je dat geld vandaan? Hier gaat het fundamenteel fout. Hij zegt iets, maar nooit hoe hij dat wilt gaan bewerkstelligen. Dit maakt hem een populist.

De enige 2 concrete voorstellen van hem die ik mij kan heugen (er zullen er vast nog wel een paar meer zijn), zijn dan nu zijn hoofddoekjesbelasting ( ) en zijn plan om iedere burger 400 euro te geven om de crisis te bestrijden ( ). Jammer genoeg denkt zijn electoraat niet genoeg na, en zo komt hij aan zijn politieke positie.
Okee. Een paar voorbeelden:
- minder uitgeven aan de EU
- stopzetten van uitkeringen naar het buitenland
- stoppen met subsidieren van linkse hobbies
- alleen ontwikkelingsgeld geven aan landen die iedere euro daadwerkelijk kunnen verantwoorden
- stoppen met immigratie, alleen nog echte asielzoekers toelaten
- immigranten de eerste 10 jaar geen uitkering
- werk maken van een actief terugkeerbeleid naar landen die allang veilig zijn
- ambtenarenapparaat uitdunnen door in de parasiterende laag te snoeien
- salarissen van "top"managers aan banden leggen
- hoge belastingen op bonussen
enz.

Ik kan er zo nog 10 opnoemen waarmee onnoemelijk veel geld wordt verdiend. Daarmee zijn we in no-time uit de crisis.

Of wil jij echt nog langer de klappen blijven opvangen van het wanbeleid van dit linkse rariteitenkabinet? Ik ben niet van plan om de stront achter de reet van de regering op te ruimen, dat vervolgens altijd weer als een kleuter met andermans geld wegrent.
pi_72827635
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Op bepaalde vlakken wel maar dat zulleen meerdere partijen wel zijn ja. PvdA gaat toch ook richting links?

Jij stemt dus links?
Neen, ik stem geen links.

Maar jij zet je af tegen oa de SP, terwijl de PVV niet eens zoveel verschilt van die SP. De SP en PVV halen hun electoraat bovendien uit dezelfde bevolkingsgroep.

Dus ik moest daarom lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')