Oooohh, dat deed onze Boy ook altijd. Dat was onze eerste hond, en hij ging 's nachts altijd stiekem op de bank. Zo gauw hij dan iemand hoorde ging ie rap naar zijn mandquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef beefcake het volgende:
Echt té stout, diep in slaap:
[ afbeelding ]
Zo kan trouwens alleen mijn man hem betrappen, als hij mij hoort op de bovenste traptrede komt hij meteen onderaan de trap staan

quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:53 schreef beefcake het volgende:
Hier is het 'Gambit hoe komen die vlekken op de bank?'Monsters zijn het!
Was Boy een Golden Retriever? De Golden op de foto die ik eerder plaatste heet ook Boy. Hij is alleen niet van mij, maar van mijn schoonouders. Hij en Gambit zijn echt dikke mik samen, zo leuk

Nee over laten komen met een vliegtuig. Begin juli is die bij ons gekomen. Zou zelf niet eens durven vliegenquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef Guess. het volgende:
Wat een lief koppie heeft Davo,heb je em zelf uit Spanje gehaald?

't Is ook zo'n vrolijk hondjequote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef oh-oh het volgende:Oh eindelijk Tessy weer eens, wat een vrolijke fotos weer

Dat vind ik nu juist het nadeel van shows..quote:Op maandag 28 september 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Alle rassen verdeeld over twee dagen. Bepaalde rasgroepen per dag dus![]()
Honden moeten het eerst tegen hun eigen rasgenoten opnemen.
Van alle honden van 1 ras wordt er 1 beste reu en 1 beste teef gekozen.
Dan kiest de keurmeester daaruit de BOB ( best of breed = beste hond van het ras ).
Dan moeten alle honden van dezelfde rasgroep tegen elkaar voor BIG ( best in group ).
En op het einde mogen dan alle honden die BIG zijn tegen elkaar voor BIS ( Best in Show ).
En je hebt nog koppelklasse, fokkersklasse, beste baby, beste puppy en beste veteraan.
Chico mocht naar de erering voor beste veteraan, maar we werden helaas niet gekozen bij de laatste drie.

Oh nou ja it's all in the game hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 13:01 schreef waterkip het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist het nadeel van shows..
De persoonlijke mening van de keurmeester telt..
Het is maar net waar die van houd..
hebben we het nog niet over haat en nijd tussen fokkers en vriendjespolitiek in de DH-hoek

Echt dna op ras of op afstamming?quote:Op maandag 28 september 2009 12:39 schreef davo1979 het volgende:
Ze ballen worden geknipt. Eerder mocht die nog niet gecastreerd worden maar nu wel. En dan hopelijk zijn wij belangrijker dan de vrouwtjes en de geurtjes. Dna kan inmiddels in uk en america daar geeft het voor 90-95% een correcte uitslag. Hoe het allemaal zit moet je niet precies vragen. Net even wezen wandelen en een foto genomen ( met mobiel) van de hele roedel die meeloopt.Geen wonder dat ik hier bekend sta als raar
![]()
[ afbeelding ]

wij waren er rond half 4 en zijn rond 5 weggegaan, maar ja bussloo is groot he, afhankelijk ook waar je parkeert en welke ronde je loopt!quote:Op maandag 28 september 2009 17:27 schreef Lau. het volgende:
Ik kom er eigenlijk vrijwel nooit, maar na gister toch besloten om eens wat vaker te gaan!
Hoelaat was je er dan? Wij waren pas vrij laat.
Half 3 waren we er denk ik, en rond half 5 zijn we weggegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |