Er staat maar 1 streepje en dat is op de tweede equote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me op dat elke commentator en media en alle (zogenaamde) voetbaldeskundigen in Nederland altijd 'Dembeeluh' (Dembélé) zeggen, terwijl het toch echt 'Dembeelee' is. Er staat niet voor niets zo'n streepje boven elke E![]()
Mensen die namen verkeerd uitspreken
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me op dat elke commentator en media en alle (zogenaamde) voetbaldeskundigen in Nederland altijd 'Dembeeluh' (Dembélé) zeggen, terwijl het toch echt 'Dembeelee' is. Er staat niet voor niets zo'n streepje boven elke E![]()
Dan is het Dembelee en wordt het alsnog altijd verkeerd uitgesprokenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Bomil het volgende:
[..]
Er staat maar 1 streepje en dat is op de tweede e
Lief dagboek, vandaag typte ik lief dagboek in een topic. Ik ben een stoere jongen. Groetjes, Albert.quote:
nee dan is het dembeele (dem-beej-luh)quote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan is het Dembelee en wordt het alsnog altijd verkeerd uitgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Vandaag heeft me vriendin me gedumpt, daarom besluit ik maar uit totale onmacht en verdriet een topic aan te maken op FOK! over uitspraak foutjes op tv...quote:
Sport 1quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Duvel86 het volgende:
Subklacht: Ned 3 die Olympiakos - Az uitzendt omdat het een Nederlandse ploeg betreft. Helaas was een KRAKER als Internazionale - Barcelona beter geweest..sjongejonge wat KUT.
Er stond eerst ook commentator maar ik bedacht me ineens dat wel meer mensen het zo uitspreken dus maakte ik er mensen van, alleen 'zegt' vergeten aan te passenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef Bomil het volgende:
En je TT is ook niet helemaal goed of wel?
"Mensen die... zegt"
Marokkaanse Belg? Klapjosti die je er bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Arsenal faalt ook weereens haha
ontopic: Wat kan het jou nou schelen hoe ze die halftamme marokkaanse belg noemen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Marokkaanse Belg? Klapjosti die je er bent.
Nee mensen die zegtquote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef J.Herrer het volgende:
Moussa Dembélé (born 17 July 1987) is a Belgian football striker currently playing for AZ. He has a Malian father and a Belgian mother.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Beauregard het volgende:
Daar maak ik me ook al tijden kwaad om. Het is nu zelfs zo erg dat ik de kracht en motivatie niet meer heb om 's ochtends op tijd uit mijn bed te komen. Ook douchen schiet er bij in. Eten doe ik nog maar sporadisch, af en toe een magnetronmaaltijd en wat koekjes. De woede beheerst mijn dag, ik glij volledig af.
Godverdoms goed idee om er een topic over te openen. Daar ben ik nog niet eerder op gekomen, zeg! Had ik mijn frustratie heerlijk in kunnen ventileren, maar nu ben je me voor, klootzak.
Hmm Mali en Marokko lijken ook gewoon teveel op elkaarquote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moussa Dembélé (born 17 July 1987) is a Belgian football striker currently playing for AZ. He has a Malian father and a Belgian mother.
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |