Als iemand met 5 bloempotten zegt dat het pauper is en jij vindt het mooi.... dat betekent iets....quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Pauper horloge?
Ik índ 'm erg mooi
Vind het een hele mooie Armani. Hij lijkt mij op het oog echt. Maar namaak kan soms lastig van echt te onderscheiden zijn, dus garanderen kan ik het niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Toxic_nl het volgende:
Ik richt me nu even op alle ebay/chinese webshop-experts.
Vandaag in de stad kwam ik een leuk Armani horloge tegen, prijskaartje; 250 euro. Thuis even op internet zoeken leverde mij een ebayverkoper op die dit horloge aanbiedt voor 175 dollar. 120 euro dus. Verder heeft hij nog een heleboel andere modellen in de verkoop. link Hij heeft overigens modellen waarbij het prijsverschil met hem en Nederland nog veel groter is.
Volgens hem 100% nieuw & origineel. Ook heeft hij een hele berg aan positieve reviews.
Nu is mijn vraag natuurlijk, klopt dit?![]()
Ik quote mezelf nog evenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb iets besteld, maar het verkeerde item ontvangen.
Nou willen ze dat ik het terugstuur, heeft iemand hier ervaringen mee? en zoja, waar is het het goedkoopste om terug te sturen?
E.e.a. zal afhangen van wat je besteld hebt, grootte en gewicht dus..quote:
En hij staat al 2 dagen op packagingquote:Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef Qaox het volgende:
Net even een opladertje voor de iPhone besteld =D
Jupz. En dan zal het schat ik aankomen op grootte en gewicht.. (pakketje of niet..)quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:03 schreef monkeybrain het volgende:
Erg slim ja, als je even zegt wat het precies is.
Meer keuze dan het postkantoor zul je niet hebben
1. this order does not require a tracking numberquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Jack heeft mijn orderdetails van de wensballonnen veranderd:
1.这个订单的不需要tracking number 2.这个订单在保证每个包裹低于2KG的前提下分多个包裹发货。
Volgens de translator:
1. de deze ordevormen vergen het volgen van aantal 2 niet. deze orde zich binnen om vormen te waarborgen elk pakket lager is dan 2KG onder het gebouw om de pakketten te verdelen om goederen te leveren.
quote:
1 2 3 | 0-500 g. EUR 10,45 EUR 7,40 500-2000 g. EUR 19,95 EUR 17,76 |
Je moet ff een cursus volgen bij de LOI, chinees voor beginnersquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:45 schreef mickeyD het volgende:
ff een (paar) vraagjes nog..
die taobao.com site is eigenlijk helemaal in t chinees.. kan die ook in t engels?
of gokken jullie maar waar je moet klikken?
rekenen ze ook af met paypal?
een paar nike's voor 125 (chinese?) yen is maar 12,45 euro? klopt mijn redenatie?
kijk, nep of niet, maar dan heb je 10 paar voor 1 paar nederlandse prijs.
die 10 gaan minstens zo lang mee als 1 paar echte LOL
Hmm bij mij staat de bestelling onderhand al een week op "collecting products now"quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:07 schreef Qaox het volgende:
[..]
En hij staat al 2 dagen op packaging
Vergeet de verzendkosten niet, die zijn soms nog duurder dan het prouct zelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:26 schreef mickeyD het volgende:
zo, dat scheelt zomaar bijna anderhalve eurocent!![]()
woohoo!
Wel even het linkje geven.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet ff een cursus volgen bij de LOI, chinees voor beginners![]()
En dat zijn alleen nog maar de verzendkosten om ze naar Jack en Rachel te krijgen, er komen ook nog kosten bovenop om het te vervoeren van hun kantoor naar jou huis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:34 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat zag ik net bij de hifi LOL
speakers voor 100 en verzendkosten van 999
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wel even het linkje geven.
En nog een.
geef dan wel de goede link...quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wel even het linkje geven.
En nog een.
KLIKKKquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:28 schreef mickeyD het volgende:
van dat jack en rachel verhaal kan ik niets vinden in de OP..
hoe zit dat dan?
Waarom moet je Rachel mailen ipv Jack? Dat had ik (geloof ik) nog niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VRAGEN DIE WE NIET MEER WILLEN HOREN!!!!
En je moet naar Rachel mailen ipv Jack.
Omdat Rachel alleen taobao bestellingen doet en Jack doet ook andere dingen dacht ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:03 schreef veda het volgende:
[..]
Waarom moet je Rachel mailen ipv Jack? Dat had ik (geloof ik) nog niet eerder gehoord.
En ik mail altijd Rachel want die is een stuk sneller dan Jack (zolang je maar doordeweeks dingen besteld).quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Razor-S het volgende:
[..]
Omdat Rachel alleen taobao bestellingen doet en Jack doet ook andere dingen dacht ik.
Ik zelf mail Jack altijd want die geeft een betere prijs dan Rachel
Bestellen op deze manier duurt toch al lang. Dan mail ik wel de goedkoopstequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En ik mail altijd Rachel want die is een stuk sneller dan Jack (zolang je maar doordeweeks dingen besteld).
Rachel vind ik maar een raar mens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En ik mail altijd Rachel want die is een stuk sneller dan Jack (zolang je maar doordeweeks dingen besteld).
ik mail tegenwoordig naar zowel jack als rachel, en ga akkoord met degene die de laagste prijs geeftquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef veda het volgende:
Of je mailt ook naar jack, blijkbaar geeft die lagere prijzen.
Ergens op DX of TaoBao stond er wel een... maar die was zo achterlijk duur dat het goedkoper is om een EEE-pc + boxen + UMTS-abo te nemen. Dus tja...quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:11 schreef mickeyD het volgende:
(bijna) alles verkopen ze (nep of echt) maar heeft iemand al een internetradio apparaat gevonden?
met netwerkaansluiting.
ik namelijk nog niet.. vind ik raar..
licenties of niet, daar houden ze zich al jaren niet aan..
iemand?
Ikzelf heb bij mijn eerste taobao bestelling ook beide gemaild en Rachel was een paar $ goedkoper dan Jack.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Razor-S het volgende:
[..]
[..]
Ik zelf mail Jack altijd want die geeft een betere prijs dan Rachel
Als iedereen zo werkt moeten we ons niet langer afvragen waarom het antwoord op onze mails zo lang op zich laat wachten...quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik mail tegenwoordig naar zowel jack als rachel, en ga akkoord met degene die de laagste prijs geeft
Ja, is inderdaad niet echt een goede aanpak. Maar het zal vast wel weer typisch chinees zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Sowieso slechte zaak dat 2 werknemers van 1 bedrijf verschillende prijzen hanteren.
Op mijn electrische tandenborstel werken ze prima! niet van echt te onderscheiden, ik denk dat ze op alle Braun/Oral B tandenborstels werkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:54 schreef Deezertje het volgende:
Werken die Oral B tandenborsteltjes van DP goed op alle modellen?
ja hoor. meerdere.quote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef mug89 het volgende:
Iemand al een oplader voor de Iphone 3gs kunnen scoren die ook daadwerkelijk oplaad?
bij dealextreme staan er reacties bij de lader/usb kabels van 1.x dollar dat opladen niet werkt op de 3gs..
dus ik ben nog op zoek naar een goeie
hij was maar 1.8 dollar, ik blij.. maar helaas...
Zelfde meegemaakt. Hield niet echt een goed gevoel over. Dus geen orders meer gemaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Rachel vind ik maar een raar mens.
Ze geeft je een prijs voor een taobao product, en als je dan gaat doorvragen over de hoge prijs, wordt de prijs ineens verlaagd.
Pet op taobao: 56.80 yuan.
Omgerekend: $8.32 inkoopprijs voor DP.
Totale prijs voor mij: $19.27
Ik zeg dat de prijs wel erg hoog is, het is immers een pet en vereist geen groot pakket.
"because it is shipped via registered" volgens Rachel.
"if shipped via airmail shipping, $15.79". Hierbij gaat het dus om de verzending van DP naar mij.
Registered airmail kost mij dus $3.48 volgens Rachel. Ik zeg haar dat het bij FP maar $1.70 kost voor registered airmail en ineens klapt ze dicht.
De prijs wordt verlaagd naar $15.79.
En mijn inziens nog steeds een hoge prijs voor een product dat plat is waardoor de verzendkosten erg laag zijn.
Thanks,quote:Op zondag 20 september 2009 00:38 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ja hoor. meerdere.
deze:
http://www.focalprice.com/detail_IP151W.html
en deze
http://www.focalprice.com/detail_IP124B.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |