abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72920277
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:54 schreef Deezertje het volgende:
Werken die Oral B tandenborsteltjes van DP goed op alle modellen?
Op mijn electrische tandenborstel werken ze prima! niet van echt te onderscheiden, ik denk dat ze op alle Braun/Oral B tandenborstels werken maarik weet he tniet zeker
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72921684
Iemand al een oplader voor de Iphone 3gs kunnen scoren die ook daadwerkelijk oplaad?
bij dealextreme staan er reacties bij de lader/usb kabels van 1.x dollar dat opladen niet werkt op de 3gs..

dus ik ben nog op zoek naar een goeie

hij was maar 1.8 dollar, ik blij.. maar helaas...
pi_72921710
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef mug89 het volgende:
Iemand al een oplader voor de Iphone 3gs kunnen scoren die ook daadwerkelijk oplaad?
bij dealextreme staan er reacties bij de lader/usb kabels van 1.x dollar dat opladen niet werkt op de 3gs..

dus ik ben nog op zoek naar een goeie

hij was maar 1.8 dollar, ik blij.. maar helaas...
ja hoor. meerdere.

deze:
http://www.focalprice.com/detail_IP151W.html

en deze
http://www.focalprice.com/detail_IP124B.html

[ Bericht 17% gewijzigd door athlonkmf op 20-09-2009 00:43:32 ]
pi_72921887
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Rachel vind ik maar een raar mens.
Ze geeft je een prijs voor een taobao product, en als je dan gaat doorvragen over de hoge prijs, wordt de prijs ineens verlaagd.

Pet op taobao: 56.80 yuan.
Omgerekend: $8.32 inkoopprijs voor DP.
Totale prijs voor mij: $19.27
Ik zeg dat de prijs wel erg hoog is, het is immers een pet en vereist geen groot pakket.
"because it is shipped via registered" volgens Rachel.
"if shipped via airmail shipping, $15.79". Hierbij gaat het dus om de verzending van DP naar mij.
Registered airmail kost mij dus $3.48 volgens Rachel. Ik zeg haar dat het bij FP maar $1.70 kost voor registered airmail en ineens klapt ze dicht.
De prijs wordt verlaagd naar $15.79.
En mijn inziens nog steeds een hoge prijs voor een product dat plat is waardoor de verzendkosten erg laag zijn.

Zelfde meegemaakt. Hield niet echt een goed gevoel over. Dus geen orders meer gemaakt.
pi_72922046
quote:
Thanks,

alleen de eerste is alleen stukje voor in de auto, en de andere een station, die ook een stuk 'duurder' is dan de kabel die ik tegen kwam..

hoopte op een superdeal maar moet dus nog ff verder zoeken en anders die station maar doen
pi_72922127
zoiets als dit... origineel apple??

http://www.focalprice.com(...)Bluetooth_White.html

Maar ik weet niet hoe ik kan zien dat ie voor de 3gs is... 3g wel maar betekend niet ook voor de s
pi_72922294
Hallo,
Ik had vanavond iets gekocht op DealExtreme, alleen wil ik niet dat er op die envelop staat wat erin zit.
Wil iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit nu aan te pakken? Ik betaal er 5 euro voor, via PayPal
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_72922309
een ticket aanmaken, zie je vorige topic voor de links
pi_72922334
http://services.dealextre(...)tive.aspx?type=Short
bedoelt u die link?
Zoja, waar moet ik dan me tekst typen.
pi_72922349
lezen wat er staat ?
pi_72922366
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lezen wat er staat ?
der staat missing items, maar mijn pakje is toch niet vermist?
pi_72922373
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:56 schreef mug89 het volgende:

[..]

Thanks,

alleen de eerste is alleen stukje voor in de auto, en de andere een station, die ook een stuk 'duurder' is dan de kabel die ik tegen kwam..

hoopte op een superdeal maar moet dus nog ff verder zoeken en anders die station maar doen
Alle kabels werken, mits ze of in de pc worden gezet, of via zo'n iphone adapter. Daar zit namelijk de beveiliging. Dus ja, al die 1 euro iphone carger kabels werken. Heb er hier een in de auto liggen, een op het werk en twee thuis.

Deze dus http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813
pi_72922507
als ik via die link ga moet ik allemaal foto's sturen enzo.
pi_72922522
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:19 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Alle kabels werken, mits ze of in de pc worden gezet, of via zo'n iphone adapter. Daar zit namelijk de beveiliging. Dus ja, al die 1 euro iphone carger kabels werken. Heb er hier een in de auto liggen, een op het werk en twee thuis.

Deze dus http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813
Oke, dus die kabel laad de 3gs wel op via usb en de originele adapter als ik je goed begrijp?

Als ze via de pc gewoon opladen ga ik er een paar bestellen.. alleen dan hoef ik dus niet zon adapter te bestellen want die werken niet
pi_72922656
DP is verwijderd uit de OP? Als je het niet van de wiki afhaalt staat het er het volgende topic gewoon weer in hoor.
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:16 schreef caspergf1 het volgende:
http://services.dealextre(...)tive.aspx?type=Short
bedoelt u die link?
Zoja, waar moet ik dan me tekst typen.
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou het volgende gedaan hebben als ik jou was:
http://support.dealextreme.com/ttx.cgi?form=wholesale
Het formuliertje even invullen, en dan bij Message Content in het Engels uitleggen dat je bij je order (die je dus daarboven ergens hebt ingevuld) wilt hebben verzonden zonder beschrijving.
Dan moet het wel goed komen denk.

[ Bericht 45% gewijzigd door veda op 20-09-2009 01:55:57 ]
pi_72922730
Oke alvast superbedankt, hier heb ik echt wat aan:D Als u mij verteld watm ik moet invullen bij Message content en welke keuze ik moet maken ben question type dan stuur ik u dalijk 5 euro via paypal.
pi_72922817
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:44 schreef caspergf1 het volgende:
Oke als u mij verteld watm ik moet invullen bij Message content en welke keuze ik moet maken ben question type dan stuur ik u dalijk 5 euro via paypal.
Zoals ik al zei, ik heb hier geen ervaring mee, ik kan je dus niet met zekerheid vertellen of dit goed gaat, maargoed.
quote:
Name* = Je naam
Email* = Je e-mail adres
Order Number = Je order nummer, die heb je in je mailbox ontvangen
Transaction ID = Geen idee eigenlijk. Had je al iets ingevuld?
Related SKU(s) = De productnummers die je had besteld, is ook niet nodig in dit geval
Question Type* = Geen dropshipping en geen reply, dus Other (de middelste)
SKU (if available) = leeg
Quantity = leeg
Contact Phone (Optional) = je telefoon nummer, beginnend met +31 en zonder de eerste 0
Subject* = "No content description" (geen inhoud beschrijving)
Access code Copy the code here: = Die code overtikken

Message Content: ="
Hello,

Is it possible for you to leave the package content description on the send form empty, for the above entered order number?

Waiting for your respond,
Jenaam
"
Zoiets dus. Mijn engels is niet geweldig, maar dit moeten ze wel begrijpen denk.

Attachments = Leeg laten
File 1
File 2
File 3

You will receive a ticket number upon submitting. = knoppie drukken
Gaat wel lukken zo he
Enne dat geld houd je maar.
pi_72922876
Echt super tof van je!
Ik ga het meteen even versturen!!
Kan ik tenminste slapen vannacht.
  zondag 20 september 2009 @ 02:26:48 #269
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72923253
Wacht, wat wilde ik hier ookalweer op reageren?
Oja!
" "
pi_72923467
Ik heb zin om wat te bestellen op DP maar weet niet wat

Edit: maar een setje Kanen oordoppies gekocht Maar waarom moet ik nou weer me adres invullen? En wel 2 keer Eerder kon ik gelijk met paypal betalen en was me adres al ingevuld. Dit bevalt me niet

[ Bericht 62% gewijzigd door Wisheh op 20-09-2009 02:53:14 ]
pi_72924881
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:39 schreef veda het volgende:
DP is verwijderd uit de OP? Als je het niet van de wiki afhaalt staat het er het volgende topic gewoon weer in hoor.
[..]

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou het volgende gedaan hebben als ik jou was:
http://support.dealextreme.com/ttx.cgi?form=wholesale
Het formuliertje even invullen, en dan bij Message Content in het Engels uitleggen dat je bij je order (die je dus daarboven ergens hebt ingevuld) wilt hebben verzonden zonder beschrijving.
Dan moet het wel goed komen denk.
kerel 5 euro rijker
  zondag 20 september 2009 @ 10:08:01 #272
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72925580
Hoi. Ik kan geen Engels, maar wil graag uit een Aziatisch lang allerlei spul bestellen waar men ook beroerd Engels spreekt. Dat gaat namelijk vast het bestel en afhandelings proces niet in de weg zitten.

Protip: vraag iemand anders het voor je te bestellen die de Engelse taal wel machtig is. Aangezien meestal als je iets aan ze mailt of in een message zet, je ook een antwoord mag verwachten van ze. In het Engels.

Overigens heeft Jack het te druk om nog in deze reeks te reageren?

[ Bericht 3% gewijzigd door neo2000 op 20-09-2009 11:51:09 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 20 september 2009 @ 10:17:44 #273
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72925687
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Doe is heel snel een linkje van die sciphone met die superdeluxe firmware
Eerst 2/3 pagina's vol praten en dan geen antwoord
  zondag 20 september 2009 @ 10:59:52 #274
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72926429
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:17 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Eerst 2/3 pagina's vol praten en dan geen antwoord
Post van FrankP
FrankP's SciPhone
pi_72926854
Toch appart. 4 pakjes tegelijkertijd verstuurd (vorige week vrijdag), 1 heb ik woensdag al ontvangen. Rest nog niet.
Je zou verwachten dat ze alles in een vliegtuig proppen en dat het ongeveer gelijk aankomt. Misschien zitten die vliegtuigen erg vol en hebben pakjes die al iets langer liggen voorrang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')