Because it's not meant to be.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Waarom raak ik godverdomme dat nummer kwijt.
Wil je een nieuw?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Waarom raak ik godverdomme dat nummer kwijt.
4EBE twitter : ze zeggen dude tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, serieus. Ga eens aan de twitter ofzo.![]()
Disclaimer: Voor lesbiennes gelden andere dingen.quote:
Ik heb net kaarsen aangestoken met een weigerachtige gasaansteker.quote:
Waarom kom ik dr dan überhaupt tegen? Ik bedoel, als mijn opa niet naar het ziekenhuis moest zat ik nu samen met dr in een jaargroepje.quote:
Dat van jou?quote:
Nou..quote:Op woensdag 16 september 2009 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Disclaimer: Voor lesbiennes gelden andere dingen.
-Lesbiennes willen zoveel mogelijk lesbische films zien.
-Lesbiennes zijn gevoeliger voor argumenten dan anderen omdat ze zich buitengesloten voelen, en niets te bewijzen hebben.
Lesbiennes houden van eerlijke blikken in ogen van anderen.
-Lesbiennes letten op nagels, en andere verzorgingen van de mensen die ze tegenover zich hebben.
Ja dat moet je ook niet doen dan eh..quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net kaarsen aangestoken met een weigerachtige gasaansteker.
Dude, toen ik dit las, keek ik er zelf ook naar.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, die nieuwe clip van Rammstein.![]()
Je mag de 4 wel hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom kom ik dr dan überhaupt tegen? Ik bedoel, als mijn opa niet naar het ziekenhuis moest zat ik nu samen met dr in een jaargroepje.
Maar ik ben dr alsnog tegengekomen, dat zegt toch ook wat?
Dat van jou?
Tsja. Zie bijvoorbeeld mijn reactie hierboven. Hoor ik nu opeens bij Rammstein? Broekpaling?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom kom ik dr dan überhaupt tegen? Ik bedoel, als mijn opa niet naar het ziekenhuis moest zat ik nu samen met dr in een jaargroepje.
Maar ik ben dr alsnog tegengekomen, dat zegt toch ook wat?
Heb je hem te vaak opgestoken?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pijn aan mijn middelvinger.
Al de hele dag
4ebe, beterschap met je duim
Nee, anders had ik dat wel gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ja dat moet je ook niet doen dan eh..
Had je geen andere aansteker
Ik weet het niet, hij doet gewoon pijnquote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je hem te vaak opgestoken?
Ja dank je
Na 5 minuten alquote:
Heb je 'm al af gezien?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, toen ik dit las, keek ik er zelf ook naar.
Is dat je mobiele nummer?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag de 4 wel hebben
en succes
NEE MAAR IK BEDOEL DAT HET NIKS ZEGT.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja. Zie bijvoorbeeld mijn reactie hierboven. Hoor ik nu opeens bij Rammstein? Broekpaling?
Uiteraard, mijn excusesquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel gedaan
JA, IN BLOED EN NIEREN.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja. Zie bijvoorbeeld mijn reactie hierboven. Hoor ik nu opeens bij Rammstein? Broekpaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |