Je hebt gelijk een eigen topic in ZUUquote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
ik ook, maar met een kloon posten was toch niet helemaal hetzelfde.
O ja, ik was in de war met een ander programmaquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Duidelijk geen fan dus.
van dat forum word je wel zuur.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gelijk een eigen topic in ZUU
nee ook niet. raden jullie toch niet, en ik ga het ook niet zeggen.quote:
Uit je AT slopen ben je er vanafquote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
van dat forum word je wel zuur.![]()
[..]
Krentenbol is een fakerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo was krentenbol nep dan?
was het eigenlijk een vent van 80?
of hoe moet ik dat zien?
Ik mis ook altijd alles maar ja
Het staat in de OPquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb niet zo'n zin om pagina's onzin door te spitten
ik wil alleen weten wie of wat het dan wel was? of weet nog niemand dat?
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
Laten we hopen van niet, het is immers maar FOK!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.
een alien.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nee niet wie de persoon op de fotos is
maar wie krentenbol is!
is het een man? een vrouw? een hamster?
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" nietquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |