Jij bent onderdeel van de Linkse Elite dus jij bent sowieso fout natuurlijk en dan ook nog met baard en jurk, dat gaat je toch zeker wel 1000 euro per overtreding kosten.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei... ben ik als baarddrager straks verplicht korte jurken te dragen ?
bestaat er al een mozartkapselboete ?
M, dit geldt alleen voor moslims en die horen niet in Nederland thuis dus dat is helemaal niet tegenstrijdig in Wilders' optiek.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=294
En ik was zo naiëf om te denken dat 'ie na het willen verbieden van de koran niets belachelijkers meer kon bedenken.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je dit nog verrassend vindt van hem heb je niet goed opgelet... Hij bedenkt gewoon steeds iets belachelijkers...
Nee, dat kan niet want dan doen Joden ook namelijk dus dat past in de Judeo-Christelijke traditie.quote:
De verkopspijkering van de Nederlandse politiekquote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Dit is iets wat je in een satire-programma zou verwachten van een Nederlandse komiek die Wilders speelt..
en als ik nou een niet-islamietverklaring inlever...?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van de Linkse Elite dus jij bent sowieso fout natuurlijk en dan ook nog met baard en jurk, dat gaat je toch zeker wel 1000 euro per overtreding kosten.
Ja die zijn zo begonnen. De treinen beginnen overmorgen 2011 te rijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:05 schreef Bluesdude het volgende:
zijn de nazi's ook niet zo begonnen in 1933..
eerst 1 maatregel...
zal wel meevallen verder .. dachten mensen nog
toen een extra belasting voor islamieten
loopt wel los... werd er geroepen
daarna weer een nieuwe verplichting voor islamieten..
niet alles ineens doorvoeren.. stap voor stap..
Mwah, het zit er niet ver vanaf, verplichte identificatie, uitspraken die getuigen van een intentie om Nederland te 'zuiveren' van immigranten en met name moslims en ga zo maar door.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die zijn zo begonnen. De treinen beginnen overmorgen 2011 te rijden.
Net zo naiëf als dat je nu al reeds aan de meest onzinnige belastingen meebetaald waar je vast geen weet van hebt of nooit een cent terug van zult zien.. laat staan dat je daar waarschijnlijk nooit een woord aan besteedt hebt..quote:Op woensdag 16 september 2009 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En ik was zo naiëf om te denken dat 'ie na het willen verbieden van de koran niets belachelijkers meer kon bedenken.![]()
![]()
Jij bent voor de hoofddoekbelasting?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef kawotski het volgende:
[..]
Net zo naiëf als dat je nu al reeds aan de meest onzinnige belastingen meebetaald waar je vast geen weet van hebt of nooit een cent terug van zult zien.. laat staan dat je daar waarschijnlijk nooit een woord aan besteedt hebt..
nee, zoals ik tegen zoveel belastingen ben (verpakkingstax, accijns op benzine om naar mn werk te mogen..).quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij bent voor de hoofddoekbelasting?
W. schijnt een anti-duitstrauma te hebben een soort post-oorlogs revanchisme.. dus de treinen zullen wel op tijd , maar niet oostwaarts gaan dit keer..quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die zijn zo begonnen. De treinen beginnen overmorgen 2011 te rijden.
Dan importeren ze die hoofddoekjes wel zelf of smokkellen ze wel uit beligie/duitsland.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:08 schreef JernyBodal het volgende:
Goed plan! Belast de islam maar gewoon kapot, dat is de beste beste manier om er vanaf te geraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |