dat is hem!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef Nico_S. het volgende:
Adriaan van Dis? (Omdat 't rijmt...)
Dit was wereldnieuws!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef skittelman het volgende:
kom op zeg zoiets weet je toch niet....
doe maar, en lees ff de topic titel het is Akq en niet wikipedia-kenis-quizquote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Föck! Eentje over het hoofd gezien. Nieuwe vraag dan maar?
ik vind dit wel een terechte vraag voor de AKQ. Geschiedenis is ook Algemene Kennis.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
doe maar, en lees ff de topic titel het is Akq en niet wikipedia-kennis-quiz
ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik vind dit wel een terechte vraag voor de AKQ. Geschiedenis is ook Algemene Kennis.
Dit is wel degelijk algemene kennis.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
doe maar, en lees ff de topic titel het is Akq en niet wikipedia-kenis-quiz
Juist! En dit was wereldnieuws!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik vind dit wel een terechte vraag voor de AKQ. Geschiedenis is ook Algemene Kennis.
Eigenlijk wel, ja. De overheid betaalt de 'tol' voor weggebruikers, aan het bedrijf dat de tunnel heeft aangelegd en moet onderhouden. In plaats van vooraf te betalen voor een tunnel wordt er dus per weggebruiker betaald over een bepaalde periode.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Nico_S. het volgende:
Bij tol kan ik me iets voorstellen, maar schaduwtol? Indirecte tol via de belasting, misschien?
quote:
het is niet de kennis waar ik commetaar op heb, meer de vraagstelling. Probeer eens wat orginaliteit. Ik zie te vaak wikipedia ctrl+c ctrl+v naar mijn mening. Zo mis je de kern van een quiz.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk algemene kennis.
De meest obscure sportvragen (mensen waar ik nog nooooit van gehoord heb) worden als algemene kennis gezien. Waarom wereldnieuws dan niet????
Momentje, nieuwe vraag komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |