Polsbandje doorschuiven naar bovenarm en daar telefoon onder klemmen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens he, mensen hier die creatief zijn?
Ik heb nu zo'n sportbroekje voor hardlopen, maar zit alleen geen zakken in. Hoe kan ik nu t beste m'n telefoon meenemen zodat k muziek kan luisteren?
Gaat henenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent en geen smaak hebt.
Hoezo is dat helaas voor de mannen? Meer lekkers voor ons, moewahahaa!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat eerste is sowieso waar, dat tweede niet.
Ik heb wel een smaak, hij is gewoon anders.
Helaas voor de mannen vind ik vrouwen die mannen niet zo leuk vinden over het algemeen wel leuk
Kort haar, beetje jongensachtig![]()
Polsbandje doorschuiven naar bovenarm en daar telefoon onder klemmen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel een beetje comfortabel aub
Julianne Nicholsonquote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel
En dat weet ik niet.. Op wie geil je wel dan?
Zij is wel leuk. Mits lang haar, that is.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Kortharige versie
Bijvoorbeeld.
Helaas voor de mannen omdat dat triootjes wat lastiger maaktquote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo is dat helaas voor de mannen? Meer lekkers voor ons, moewahahaa!
Heb k nietquote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Polsbandje doorschuiven naar bovenarm en daar telefoon onder klemmen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar ken ik haar vanquote:Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Kortharige versie
Bijvoorbeeld.
Kort haarquote:Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij is wel leuk. Mits lang haar, that is.
Law and Orderquote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar ken ik haar van
[ afbeelding ]
Ahh ja!! Dank jequote:
Niet dé mannen dus, maar bepaalde mannen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Helaas voor de mannen omdat dat triootjes wat lastiger maakt
LANG HAAR!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt geen bovenarmen? WTF ben je voor een mismaakt schepsel?
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Een ander elastisch bandje dan?quote:
Gehandicapten zijn ook mensen hoor...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt geen bovenarmen? WTF ben je voor een mismaakt schepsel?
En mij interesseert t nietquote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet dé mannen dus, maar bepaalde mannen.
[..]
LANG HAAR!EN DAARMEE BASTA!
Sorry, 4EBE, het was niks persoonlijks.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn ook mensen hoor...![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, 4EBE, het was niks persoonlijks.![]()
Een hoesje kopen van echt leer, voor 25 fucking euro's, omdat die een stevige clip hebben...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens he, mensen hier die creatief zijn?
Ik heb nu zo'n sportbroekje voor hardlopen, maar zit alleen geen zakken in. Hoe kan ik nu t beste m'n telefoon meenemen zodat k muziek kan luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |