Dat nieuwste voorstel van hem. Dacht dat jij het erover had.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat voorstel heb ik gemist geloof ik?
Met watquote:
Waar heb je het overquote:Op woensdag 16 september 2009 18:43 schreef raaavi het volgende:
nijnja,
elke keer als er een vrouw word gepost reageer je heel 'hatelijk' alsof de SC word vervuilt.
Wil je iets kwijt over je seksuele geaardheid misschien?
Noortje uit de kast lokken.quote:
Nu over kurkdroogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees net dat dat die hoofddoekjesbelasting is. Ja, da's debiel, maar ik zie hem er wel voor aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat nieuwste voorstel van hem. Dacht dat jij het erover had.
Lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn geliefde vegetarische boomknuffelaars, ik ga zometeen lekkere FLEISCHhamburgers eten
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nu over kurkdroog
gister over die pics van IQM..
Hij zegt dat jij als klein kind misbruikt bent door een vrouw en daardoor nu op mannen valtquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn geliefde vegetarische boomknuffelaars, ik ga zometeen lekkere FLEISCHhamburgers eten
pffff. laatmaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt
Jaquote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik het bedoel om irritant te zijnquote:
Ik vat het nietquote:Schrijf een betoog, maximaal 2 A4 groot en circa 500 woorden, gericht op de hedendaagse criminaliteitsontwikkeling in Nederland. Onderbouw uw bevindingen en probeer met, zowel preventieve alsook repressieve, oplossingen vanuit het criminologisch kader bezien te komen.
Ach, Juichyhil wil gewoon niet de enige zijn die uit de kast komt.quote:
Waarom denk jij dan zelf toch ook altijd dat ik het irritant bedoel wanneer ik jou uit de kast probeer te lokkenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat ik het bedoel om irritant te zijn
Ik bedoel het gewoon lief zoals ik dat bij iedereen bedoel.
Ik wil heul niet stom zijn.
NOUquote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, Juichyhil wil gewoon niet de enige zijn die uit de kast komt.
Jij bent toch m`n favo user?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan zelf toch ook altijd dat ik het irritant bedoel wanneer ik jou uit de kast probeer te lokken
Of ben je er al uit gekomen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, Juichyhil wil gewoon niet de enige zijn die uit de kast komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |