SPOILER: Kyteman is trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is m'n eigen persoonlijke mening die er niet toe doet.![]()
Aha, op die manier.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij probeert steeds in te wrijven dat hij op Lowlands was en ik niet. Word er een beetje moe van.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
Blij dat je het zelf al de kop indrukt.SPOILER: Kyteman is trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is m'n eigen persoonlijke mening die er niet toe doet.
De eerste 2 afleveringen waren nog leuk...quote:
4 heb ik net gezien, idd matig. Nu 3 nog, en dan heb ik ze alle 4 gehad.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen waren nog leuk...
Hou maar gewoon opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
4 heb ik net gezien, idd matig. Nu 3 nog, en dan heb ik ze alle 4 gehad.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:Dat vind ik toch wel een heel stuk chiller dan die Japanse muziek van jouSPOILER: Kyteman is trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is m'n eigen persoonlijke mening die er niet toe doet.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een heel stuk chiller dan die Japanse muziek van jou
Ik surf alleen nietquote:
Ja, en je eet het rauw.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt goed, is dat een traditioneel recept?
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel een Tiki motherfucker zijn
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel een Tiki motherfucker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |