vi.nlquote:Pantelic: 'Ik ben de ontbrekende schakel bij Ajax'
16/09/2009 13:30
Ajax heeft met Marko Pantelic een kleurrijke speler binnengehaald. De spits heeft grote plannen met Ajax en ziet de club uit Amsterdam als de meest aansprekende club van de Eredivisie. De 22-voudig international van Servië heeft bewust gekozen voor een club waar hij prijzen kan winnen, want dat is het doel van Pantelic.
'Ajax is de grootste club van Nederland', aldus de voormalig Hertha BSC-spits in de nieuwe Voetbal International. 'De fans vragen altijd maar één ding: winnen! Dan hebben ze de juiste persoon gehaald, want zo denk ik ook. Ik weet dat ze al vijf jaar geen kampioen meer zijn geworden. In mijn hart en ziel ben ik een winnaar. Ik wil prijzen. Voetbal is voor mij een spel, een hobby. En geen baan alleen om geld te verdienen. Daarom Ajax.'
Ajax is voor Pantelic zeker geen onbekende. 'Ik zit al twintig jaar in het voetbal. Zo lang ken ik Ajax dus ook. Ik heb de grote episode meegemaakt. Dat ze Europees kampioen werden en de wereldtitel wonnen. Ik wist verder niets van Ajax of de Nederlandse competitie, maar de historie kent iedereen. Die zegt genoeg. Ze hebben nu een paar jaar niks gewonnen, maar normaal strijden ze voor de eerste plaats. Ik kom ze daar bij helpen.'
Voor de Serviër is Ajax de grootste club in Nederland. 'Hoe vaak is PSV Europees kampioen geworden? En hoe vaak Ajax? Nou zie je. Dat is niet te vergelijken. Ajax heeft 29 titels en hoeveel heeft PSV er? Dat zegt alles. Voor mij zijn het onvergelijkbare grootheden. Ajax heeft de grootste traditie. De grootste naam. De opvallendste stijl van spelen. Niet dat ik iets tegen PSV of de andere clubs heb, maar de statistieken en de historie zeggen alles.'
Vond hem afgelopen zondag aardig invallen, paar keer goed gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Pantelic moet het eerst maar eens gaan waar maken, anders gaat hij gigantisch op zijn murf.
Hij zal echt niet de Messias blijken te zijn, maar ik ben al blij dat hij zijn club zo ontzettend geil vind. Goed voor het zelfvertrouwen van het team. Mooi dat artikel van de VI trouwens, is ook precies hoe ik over Ajax denk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Prachtig wat Pantelic zegt, maar hij moet het maar waarmaken in het veld
Die link snap ik niet. Leg eens uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ach hij zal best wel eens heel belangrijk kunnen worden voor het team, Jan Van Halst was dat namelijk ook bij het laatste kampioenschap
Ongelofelijk toch dat het zo verkeerd is gelopen met die jongen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij is de komst van Pantelic wel einde verhaal voor Sulejmani. Denk dat hij pas weer in beeld komt als Suarez vertrekt.
Hopelijk komt ie nog los voor dat zover is.
Mwoah, weet ik niet. In principe kun je best met Suarez, Pantalic en Sulejmani spelen. Cvitanich wisselt z'n goede wedstrijden ook wel eens af met hele matige.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij is de komst van Pantelic wel einde verhaal voor Sulejmani. Denk dat hij pas weer in beeld komt als Suarez vertrekt.
Hopelijk komt ie nog los voor dat zover is.
Daar hoop ik ook op ja, dat Sulejmani aan de hand van Pantelic weer wat beter wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, weet ik niet. In principe kun je best met Suarez, Pantalic en Sulejmani spelen. Cvitanich wisselt z'n goede wedstrijden ook wel eens af met hele matige.
Hopelijk gaat Pantelic even zijn bombastische prietpraat op Sulejmani projecteren zodat 'ie wat zelfvertrouwen krijgt.
Kan Siem eigenlijk overweg op links?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is Sulejmani of Aissati denk ik en voor mij is dat momenteel lood om oud ijzer.
Toen ik Jol vanochtend smste zei hij van wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Fortitudo het volgende:
sulejmani zit nu standaard op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |