dit dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Bonusklacht...??
je had toch geen gruis gehaald, maar gewoon dikke toppen?
dan kan je die toch gewoon oprapen mongooltje
Het was op een grasveldje ...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Bonusklacht...??
je had toch geen gruis gehaald, maar gewoon dikke toppen?
dan kan je die toch gewoon oprapen mongooltje
Tuurlijk wel , maar denk je dat ik wiet in me zakken ga bewaren ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Biels het volgende:
Onder je zadel?. Heb jij geen zakken in je jas ofzo.
En anders ruikt je mama dat natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , maar denk je dat ik wiet in me zakken ga bewaren ?Die wietlucht krijg je dr bijna niet uit
Bewaar je daar ook je schoolboeken en tandenborstel?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
ThaOMG had dus net even zin om een jonko te bossen dus ik pakte mijn zakje wiet onder mijn zadel
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
wat voor kut spast moet jij zijn als je iets niet kan oprapen, en heeft je invalide wagentje wel een zadel dan, dat lijkt me ook raar
Ik was daar alleen maar om even een jonko te bossen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
OMFG!!
zo onderontwikkeld dat ie nie eens zn wiet kan pakken..
![]()
Je zakje onder je zadel bewaren..
![]()
Over een grasveld fietsen..
Echt waar ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef -SG- het volgende:
Gratis tip: verpak het zakje in zilverfolie, dan ruik je het niet meer.
Ja ik heb het vroeger ook zo gedaan.
Ik snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ik was daar alleen maar om even een jonko te bossen hoor
Haha, kutkleuter, ik zal je moeder eens bellenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
dus ik pakte mijn zakje wiet onder mijn zadel
Omdat ik niet midden op de weg ga blowenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds nietwáárom denk je dat je nu stoer bent ?
leg het me alsjeblieft uit
Je kan zoiets ook gewoon in je broek- of jaszak stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
tip voor ts. ga naar de apotheek en koop een leeg pillendoosje. kost misschien 20 cent.
en dan de hele dag met een wietbroek/hashjas rondlopen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan zoiets ook gewoon in je broek- of jaszak stoppen.
Een wietbroek past bij een wiethoofdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan de hele dag met een wietbroek/hashjas rondlopen?
Nee dat je stoer zit te doen met je "jonko's bossen"quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Omdat ik niet midden op de weg ga blowen
Leg eens uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ga even langs bij de huisgenoot van Mikkie voor nieuwe wiet.
Omdat de geur er door komtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo blijft nou weer wiet ligt in je jas zitten als je dat stomme zakje daarin doet,![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Omdat de geur mijn moeder er door dan achter komt
En krijg je dan huisarrest van je moeder als ze erachter komt?quote:
Wat is dat dan voor troep?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
Ik had nog geprobeerd om te wiet op te rapen maar het ging niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |