dit dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Bonusklacht...??
je had toch geen gruis gehaald, maar gewoon dikke toppen?
dan kan je die toch gewoon oprapen mongooltje
Het was op een grasveldje ...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Bonusklacht...??
je had toch geen gruis gehaald, maar gewoon dikke toppen?
dan kan je die toch gewoon oprapen mongooltje
Tuurlijk wel , maar denk je dat ik wiet in me zakken ga bewaren ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Biels het volgende:
Onder je zadel?. Heb jij geen zakken in je jas ofzo.
En anders ruikt je mama dat natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , maar denk je dat ik wiet in me zakken ga bewaren ?Die wietlucht krijg je dr bijna niet uit
Bewaar je daar ook je schoolboeken en tandenborstel?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
ThaOMG had dus net even zin om een jonko te bossen dus ik pakte mijn zakje wiet onder mijn zadel
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
wat voor kut spast moet jij zijn als je iets niet kan oprapen, en heeft je invalide wagentje wel een zadel dan, dat lijkt me ook raar
Ik was daar alleen maar om even een jonko te bossen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
OMFG!!
zo onderontwikkeld dat ie nie eens zn wiet kan pakken..
![]()
Je zakje onder je zadel bewaren..
![]()
Over een grasveld fietsen..
Echt waar ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef -SG- het volgende:
Gratis tip: verpak het zakje in zilverfolie, dan ruik je het niet meer.
Ja ik heb het vroeger ook zo gedaan.
Ik snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ik was daar alleen maar om even een jonko te bossen hoor
Haha, kutkleuter, ik zal je moeder eens bellenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
dus ik pakte mijn zakje wiet onder mijn zadel
Omdat ik niet midden op de weg ga blowenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds nietwáárom denk je dat je nu stoer bent ?
leg het me alsjeblieft uit
Je kan zoiets ook gewoon in je broek- of jaszak stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
tip voor ts. ga naar de apotheek en koop een leeg pillendoosje. kost misschien 20 cent.
en dan de hele dag met een wietbroek/hashjas rondlopen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan zoiets ook gewoon in je broek- of jaszak stoppen.
Een wietbroek past bij een wiethoofdquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan de hele dag met een wietbroek/hashjas rondlopen?
Nee dat je stoer zit te doen met je "jonko's bossen"quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Omdat ik niet midden op de weg ga blowen
Leg eens uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ga even langs bij de huisgenoot van Mikkie voor nieuwe wiet.
Omdat de geur er door komtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo blijft nou weer wiet ligt in je jas zitten als je dat stomme zakje daarin doet,![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Omdat de geur mijn moeder er door dan achter komt
En krijg je dan huisarrest van je moeder als ze erachter komt?quote:
Wat is dat dan voor troep?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
Ik had nog geprobeerd om te wiet op te rapen maar het ging niet
Theequote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor troep?
Pics or it didnt happen!quote:
Jou username, bij RollerCoaster Tycoon heet een achtbaan zoquote:
Mooie TC weer ditquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou username, bij RollerCoaster Tycoon heet een achtbaan zoIn het TreeMonkeysPark
Fietszadel ja , geen pauper scooter natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Sjaeck het volgende:
Ik kan van vroeger () ook nog wel herinneren dat het een rampzalig gevoel gaf als je een stuk dure hasj waar je je laatste zakgeld aan besteed had in het donker liet vallen.
Vervelend voor je TS, maar had je nou serieus je wiet onder een fietszadel verstopt?! Of was het een scooter ofzo.
En dan nog 6 uur om ook nog inhoud van het zakje te kunnen betalenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ahh en nu moet je weer 3 uurtjes vakkenvullen om een nieuw zakje te kunnen kopen?
En je buurjongen Ricardo van 18 met een Golf II je wiet laten kopen omdat je zelf niet 18 bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan nog 6 uur om ook nog inhoud van het zakje te kunnen betalen
En straattaal praten (jonko bossen) maar ondertussen scooters pauper vindenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
En je buurjongen Ricardo van 18 met een Golf II je wiet laten kopen omdat je zelf niet 18 bent.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn moeder zou niet eens weten hoe wiet ruikt trouwens
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En straattaal praten (jonko bossen) maar ondertussen scooters pauper vinden
Hehe, mijn mama vindt het super lekker ruiken (maar roken, hooooquote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn moeder zou niet eens weten hoe wiet ruikt trouwens
Nou erg lekker geurt het ook niet hoor! Maar je ruikt het niet buiten je zak nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Wiet is uit! tegewoordig snuift iedereen ketamine en dat zit in een pakkie en dat ruik je ook niet!
Mijn moeder ook. Zei ze elke keer als we voorbij een shop liepenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, mijn mama vindt het super lekker ruiken (maar roken, hoooo)
Faalbaas.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Omdat ik niet midden op de weg ga blowen
hahaha, zo is mijn moeder ook!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Zei ze elke keer als we voorbij een shop liepenOh, dit ruikt zo lekker!
Rook dan!
Nee, straks word ik nog high.
Rond mijn 20ste hebben mijn ouders pas voor het eerst geblowedZe vonden er geen zak aan.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Meddo het volgende:
kankerjunk, mijn geld beetje op zitten roken![]()
Mijn ouders kwamen zwaar teleurgesteld thuis van een feestje. "Is dit het nou waar we jou voor op je flikker hebben gegeven..."quote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, zo is mijn moeder ook!
En mijn mama geeft wel toe dat ze heeft geblowd, en mijn vader zegt "ja dat ga ik toch niet tegen mn dochter zeggen" hehehe
Echt zo leuk, ouders
Een van maat zijn pa deed vorige keer mee met paddo's eten. Ging helemaal stuk om die ouwe, maar nu wilt ie ook een keer meer naar een feestje enzo,zal wel komen doordat ie net gescheiden isquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen zwaar teleurgesteld thuis van een feestje. "Is dit het nou waar we jou voor op je flikker hebben gegeven..."
Fijn, ouders die zelf nooit hebben geblowed
Ben in ieder geval trots dat ze het nog een keer proberen
Lekker met zijn pa aan de coke gaan jwz Cocaïne - V & A #19 / waar UVT vrolijk doorsnatstquote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een van maat zijn pa deed vorige keer mee met paddo's eten. Ging helemaal stuk om die ouwe, maar nu wilt ie ook een keer meer naar een feestje enzo,zal wel komen doordat ie net gescheiden is
Ongetwijfeld! Heb het zelf niet op xtc dus als die ouwe wat wilt dan moet hij een snuifie nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lekker met zijn pa aan de coke gaan jwz
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef J.Herrer het volgende:
Wiet onder je zadel stoppen
Mogen je ouders geen wietgeur in je jas of zak ruiken ofzo
ondanks dat niemand reageerde, wil ik toch zeggen dat ik even moest gniffelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan nog 6 uur om ook nog inhoud van het zakje te kunnen betalen
heb je gelezen over dat pillendoosje? ik heb nog geen 'dank je wel koning zahi' gehoord.quote:
Maar daar komt de geur toch gewoon doorheen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je gelezen over dat pillendoosje? ik heb nog geen 'dank je wel koning zahi' gehoord.
Dus dat, ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Almelovakr het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Purple Haze willen roken en dan ook nog gruis!?
Purple Haze is 1 van de goedkoopste klotewiet die je kunt kopen op Thai sticks na.
Wees een echte man en koop gewoon meteen een onsje aan toppen ipv die rommel te roken.
* Steekt een goedgevulde Amnesia Haze op *
Nou dat valt ook wel mee hoor.. Je kunt ook overdrijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , maar denk je dat ik wiet in me zakken ga bewaren ?Die wietlucht krijg je dr bijna niet uit
Net goed, vieze gore rommel is het. hopelijk kom je nu tot het besef dat het zonde van je geld is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ThaOMG het volgende:
ThaOMG had dus net even zin om een jonko te bossen dus ik pakte mijn zakje wiet onder mijn zadel maar het zat vast ofzo waardoor ik hard moest trekken en toen scheurde mijn zakjeAlle wiet viel eruit
Het was net nieuwe wiet
. Ik had nog geprobeerd om te wiet op te rapen maar het ging niet
Klacht : Wietzakje scheurt waardoor alles op de grond valt
Subklacht : Nu heb ik geen wiet
Mooi werk he, indruk maken op internet en dan nog wel voor een pauperquote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Almelovakr het volgende:
Purple Haze is 1 van de goedkoopste klotewiet die je kunt kopen op Thai sticks na.
Wees een echte man en koop gewoon meteen een onsje aan toppen ipv die rommel te roken.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Almelovakr het volgende:
wat ben jij een pannenkoek zegquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad
Purple hazeik dacht vroeger ook dat het echt de shiz was omdat the Game er over rapte
![]()
Toen ik het smookte was het gewoon rotzooi, ik voelde hem niet eens hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |